REGNBUENS FARGER – GLEDENS FARGER


Natalia Moreva

En Regnbue slår aldri feil enten den er på himmelen, i et sjerf eller for den slags skyld på et flagg! 
Den garnet som har finest Regnbue er Kauni syns eg da, det er bare å strikke i vei og det hele er ganske magisk! Skikkelig morsomt sjerf som garantert er kjekt å strikke – det er jo tross alt RILLER!
Mmmm så HERLIG! 🙂 

 

MIRAGE
Bilde Over

 

 

 

 

 



Natalia Moreva

 

Eller kanskje du har mer lyst på et sjal?
 

DOODLE NOODLE

 

 

* * * *

PLING! Jepp, eg reiste meg fra senga kl 6 i dag også! Milo som lå på den andre siden bare gjespet
og krøp under teppet igjen og HAN sto ikkje opp før nå, da skrapte han på døra og ville ut av rommet!
Han der altså, akkurat som en tenåring haha Nå er han ute å springer i sola! Jadda, her er det knall blå himmel, full sol og -7 grader. heldigvis har vinden løyet siden i går for da var det grusomt ute!

Var en kjapp tur innom Rema da Jr var satt av på skolen og i dag blir det Tomatsupper m/Macaronie 🙂 Eg syns ikkje noe om det, men Jr hadde sååå lyst på det så da blir det nok Rugsprø på meg hehe
Nå er suppa laget, skal bare varmes opp når Jr er hjemme og macaronien er kokt, dvs at eg kan nå bare sitte her å dulle, dille og strikke 🙂 Har t.o.m hatt meg en lang dusj allerede og oppvaskmaskinen er tømt og vaskemaskinen sviver og skal etter hvert henges opp 🙂 Fuglene ute har også fått kraftig påfyll med mat så der er det party!

I dag skal eg se om eg får tak i de folka som kan endre Ali sin retur og han regnet med å være
klar for å komme hjem neste uke 🙂 Det blir herlig 🙂

Da gjenstår det bare å sette på serie og finne frem strikketøyet vil eg tro 🙂 DiggeDiDigg!

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG VINTERDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #gartherstitch #riller #regnbuen #sjerf #sjal #farger #color

4 kommentarer
    1. Herlige farger. 🙂 Jeg må seriøst vurdere å bli medlem på Ravelry.

    2. Kristin Slettum: WHAT!?? Er ikkje DU der, som strikker så mye??
      Du bør absolutt komme deg inn der, du hadde elsker det!
      Men kan du se oppskriftene skikkelig når det er fra Ravelry siden ikkje er medlem?

    3. Kan se bilder og info om garn og pinner osv og de som er gratis nedlastbare kan jeg se alt på.
      Har rett og slett ikke turt av flere grunner…

Siste innlegg