LEKKER KOSEGENSER


Amy Miller

Mmm deilig alpakka, raglanfelling og skikkelig god hals! Perfekt til å slenge over pysjbuksa og et par tjukke sokker på en kald innedag! Eller, det perfekte antrekket når du har vært i dusjen etter 2 mil på ski, kakao i koppen og fyr på peisen <3 Jepp, det er deilig med alpakka rett på huden 🙂

 

 

LOULOU
Bildet over
Opp til str 56″

 

* * * *

Digg!! Snart helg og HelgeKosen er allerede hentet hjem og det FØR kl 9.00! JuHuuuu EFFEKTIVITET! + at Jr skal ta bussen hjem fra skolen i dag så eg kan bare roooooe helt ned til eg skal kjøre han på trening i kwell 🙂 Håper noen gjerne kan hente han eller kjøre han hjem for eg orker ikkje sitte på gulvet eller stå i 2 timer hehe Gidder i allefall ikkje kjøre frem og tilbake 2 ganger!
Får da være måte på gitt!

Straks klar for en tur på badet, hårvask på programmet i dag og så skal eg se om eg får tak i folk på riktig plass for å endre returen til Ali og da satser eg på at han er hjemme uti neste uke 🙂
Jadda, skal bli GODT det 🙂 Da tenker eg det blir litt rangling på meg igjen MoHaaa 🙂 

Ute er det bare minus 4 ennå og det var ganske lyst da me kjørte kl 8 og det er såååå HERLIG!!
Ikkje bare det, men småfuglene sang som bare det jo! Nå nærmer det seg VÅR! Bare få unnagjort Morsdag og Fastelaven, ja da er det Påskeferie og SOMMER neste 🙂 Tia flyr avgårde 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN TORSDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #amymiller #alpakkagenser #mykgenser #raglan #turtleneck #strikkeoppskrift

3 kommentarer

Siste innlegg