HAR DU MYE RESTEGARN?


Debra Gerhard

Mmmm nå er det herlig med en liten bærepose eller 2 med MASSE restegarn, eller hva?? Her har du iallefall prosjektet som gjør at du blir kvitt det meste 🙂 Orginalt er det strikket i MerinoUll som er ca 200 m pr 50 gram, så ikkje la garnet bli så my tjukkere for da er det ingen som vet hvor stort sjalet blir 🙂

Eg VET at ganske mange sitter på noen edle rester rundt omkring, ja som f.eks Wollmeiser <3 Mmmmm PERFEKT til dette sjalet om eg kan si det sånn 🙂 

 

 

JOPLIN
Bildet over

 

 

 

 



Debra Gerhard

Vil tro dette sjalet er skikkelig kjekt å strikke! SE! Det er en haug med “Slipped-Stitches”,
noe eg i allefall liker å strikke! Veldig dekorativt 🙂

 

* * * *

Har hatt en fine dagen sammen med Jr kan du tro:) Etter skolen koset me oss med HOT Chillisuppe! Ups eg slompa tydeligvis litt med Chili`en! All snått og snue forduftet på en blunk og me ble skikkelig varme og saaalige MoHaaa Har for litt siden hatt tallerken Nr 2 etter nesten 2 timer under dyna, jepp, har man planer om å rangle, ja da rådes det til å lade opp 🙂 Sånn er det med DEN saken 🙂

Dessuten har det blitt en del strikking i dag og eg SEEER endelig en ende på alle den økinga HAHA Skravlet med Ali på dårlig nett har eg også gjort så han ringer igjen senere slik at me kan nøste sammen samtalen vår 🙂 Mulig han blir noe lengre enn neste uka da noe plutselig falt på plass som
gjør at han nå kan få ordnet noe annet før han kommer hjem 🙂 JuHuuu

Har planer om å skippe Norske Talenter i dag også for serien eg ser på er SÅÅÅÅÅ kjekt! Ja eg ser fortsatt på “The Good Wife” – ANBEFALES(Netflix) og det er den PERFEKTE strikkeserien, dvs at det går fint å bare lytte hvis eg maske eller 2 ramler ned av pinnen 🙂 Nada Problem 🙂 Jr er i full
Gaming Mood og KOSER seg med Online Kameratene, Perfekt fredags kwell altså 🙂

KOS DEG VIDERE OG HA
EN SKJØNNE KWELL

Go`klem fra ei fornøyde Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #shawl #pattern #strikkeoppskrift #restegarnprosjekt #restegarn #merino

1 kommentar

Siste innlegg