ET STRÅLENDE SAMARBEID


Joji Locatelli

Joji Locatelli har eg fortalt deg om før og hvor mye eg digger hennes design, det samme med
Veera Valimaki som også er designeren bak Still Light Tunika`en 🙂 Har flere plagg fra den begge to
og de fortsetter bare med å gi og gi! Eg digger det! Nå har de, selv om de bor på hver side av jordkloden inngått et LEKKERT samarbeid på en bok med MASSE flott! Hvert design kan kjøpe enkeltvis ELLER samlet i en eBook, kommer tilbake til det 🙂

 

ANBEFALER deg til å ta en koselig og herlig kikk HER HER og HER

 

 

WINTERFOLK
Bildet over
Opp til str 61″/ 153 cm rundt brystet

 

Ååååå eg er DØNN forelsket i denne kåpefrakken
og hodet mitt spinner med tanke på HVILKET GARN!?!?!?!

Orginalt strikkes det i WOOLFOLK FÅR men eg finner ingen i Skandinavia som har garnet FÅR på lager, hmmm kanskje like greit for det var jammen ikkje noe rimelig kan du si. Uansett, garnet er Merino og på 50 gram er det 130 m så et annet garn burde jo være å oppdrive hehe *Noterer på lista*
Oppskrifta skal eg iallefall sikre meg 🙂 



Veera Valimaki

RILLER? Jepp, den skled elegant og perfekt rett inn i ToppSkjikte på StrikkeLista mi 🙂
Tror lista mi nå går frem til CA År 2053


 

DOUBLE TROUBLE
Opp til str 52″/ 130 cm rundt brystet

 

 

 

 



Veera Valimaki

Ka kan eg si?? Striper! SMOOK inn på lista <3

 

FAST FORWARD
Opp til str 54″/ 135 cm rundt brystet

Som sagt kan ALLE 12 designene kjøpes enkeltvis, men hvis du falt for flere kan det jo svare seg
å kjøpe hele BOKA! Ikkje det? Det som er så flott er at det er en elegant eBook så du trenger ikkje ei extra bokhylle -ennå! eBook kan du kjøpe HER!

Det som gjør meg EXTRA Glad ved disse 2 designerene er at de har veldig RAUSE mål på plaggene, dvs at det er bare enda flere som kan strikke de, ikkje sant? Ingen fortvilte strikkere som må sitte
å regne om ei hel oppskrift for å få den stor nok samtidig som den skal ligne på orginalen 🙂
Her er målet så og si opp til 150 cm rundt brystet på de aller fleste overdeler 🙂 Dette er oppskriftene hvor du slipper å strikke på pinne 10 bare for å få det stort nok 🙂

Sender både Joji og Veera og en GOD klem for en FANTASTISK jobb de har gjort!
Eg blir ALDRI lei av det de designer 🙂

 

 

* * * *

Mmmm kan tro eg har hatt en deilige dag så langt og den blir ikkje mindre god nå når Jr snart kommer hjem 🙂 Har fått støvsuget og vasket alle gulv + eg har vasket klær 🙂 I kwell kommer Amira og hun har med seg et Herremåltid med Sushi så me skal KOoOSE oss <3 Gleder meg 🙂

Nå har eg KUN 1 øking igjen så er det lommene på tråd JuHuuu
DA går det fort da + eg ser for meg noen fargerike og morsomme detaljer som eg skal prøve meg på 🙂
Ja du må nesten bare følge med hihi

Nå tenke eg å skrive et kort eller 2 for så å bare fortsette å strikke 🙂

 

KOS DEG VIDERE <3

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #jojilocatelli #veeravalimaki #flottestrikkedesign #strikkedesign #samarbeid #interpretationsvol.4 #knit #knitting #bigsize #storestørrelser

2 kommentarer

Siste innlegg