ENDELIG VAR EG LITT HELDIG!

Av og til er det deilig å få kjenne at Gullhåret i ræva har vokst ut igjen og I DAG fikk eg brukt det! JuHuuuu
Eg såååå fornøyd at eg omtrent svever her eg sitte, og nei, dette gjelder ikkje garn, men ABSOLUTT noen som er gøy for oss jenter! 
Før eg skulle hente Jr svingte eg innom Boots Apotek for
å hente noe medisin og kjøpe meg en ny Dagkrem 🙂


Dette er Dagkremen eg bruker, eg har i alle år bare brukt vanlig Nivea, men for et år siden ble eg tipset om denne og DEN er god den, ja den gjør seriøst “jobben” sin! Ordinær pris på denne er 309 kr. Egentlig overkommerlig til å være så pass god

Men nå skal du høre, ja hør godt etter hehe


På Tilbudsbordet i dag sto denne eska, opp i her er det Dagkrem, Nattkrem, Ansikt Serum,
Øye Serum, Body Serum og Hand Serum
Selv om den var på tilbud tenkte eg at den GARANTER var dyr!

Vettu hva den kostet?? Du kommer NEPPE til å tro meg, men den kostet KUN 210 kroner!!!!
For ALT dette! WOW! Eg dånte jo litt der eg sto vettu!


De hadde 2 pakker igjen etter Julen og eg ZNAPPET galant med meg BEGGE 2!!!
Dvs eg betalte 420 kr for dobbelt opp!
WOW! Det er jo 200 kr billigere enn hva eg måtte ha betalt for både Dag og Nattkrem! WOW!

Ikkje sant eg var HELDIGE!???

Vettu ka eg skal nå?? HA! EG skal gå å DUSJE, ja eg må jo prøve det der Body Serumet!
Tenkt om det sier SWOOPS så forsvinnet alt det som henge!?? HA HA Løye!

Uansett, er det bare halvparten så bra som det til ansiktet så lover dette meget bra 🙂
Eg ble så glade vett! NEI, dette er IKKJE et sponset innlegg, kjøpt og betalt av egen lommebok,
MEN eg kan der i mot ANBEFALE det 🙂

Nå har ikkje eg noe særlig med rynker, men de eg har er mye mykere + huden føles Mmmmmm
så myk og fin atte 😉 *Barnarompe*

* * * *

Dagen ble litt anderledes enn først planlagt siden mor mi ligger her på sofaen og sover….
Sånn en dag idag, men ok.
Eg tenkte å gå på badet som sagt, ta meg en dusj og bare nyte en liten time for meg selv 🙂

Både Jr, Milo og mor mi e fòra så resten av dagen og kwellen er
MIN så kan de andre bare gjøre hva de vil hehe

FIkk ikkje Kauni`en eg vente på til tunika`en, men eg fikk et enslig Lilla som erstattning for det Limegrønne som aldri kom 🙂 Lekker farge og den skal snart brukes! WOOP!
Her går det fort i StrikkeSvingen så det er bare å følge med 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL 🙂

Go`klem fra ei meget Fornøyd Vibbedille 🙂

#dagkrem #nattkrem #bodyserum #eyeserum #handserum #no7 #bootsapotek #tilbud #februarsalg

1 kommentar

Siste innlegg