GARNBOLLE – GRATIS OPPSKRIFTER


Mareike Meyer

Det finnes nesten ikkje den ting man ikkje kan strikke! Har lenge hatt lyst på en sånn GarnBolle
i keramikk, men har ikkje helt funnet akkurat DEN eg vil ha! Dvs eg har sett bilder av omtrent den eg vil ha, men da er den jo ikkje å få tak i! Nå har du muligheten til å strikke deg en! Her her vel mer poenget å beskytte garnet mot f.eks hybelkaniner om det skulle sprette rundt på gulvet eller i verste fall under sofaen hehe Kan liksom ikkje se for meg at denne står stødig på bordet? Men det betyr ikkje at den likevel har en litt viktig misjon! Hvor irriterende er det vel ikkje, ja når det er ca en uke siden det ble støvsuget og nøstet triller inn under sofaen?? Hmmm det er da du sitter småirritert på deg selv
og plukker smuler og drar hår ut av nøstet! Med med slik GarnBolle slipper du det, enkelt og greit + Hvem elsker vel ikkje å strikke slite små ting som man ikkje visste man trengte??
Perfekt smånips å potle med i Vinterferien 🙂

KNITTED HOME FOR THE CAKE
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 



Mareike Meyer

For deg som ikkje strikker så har du heklevarianter her 🙂 

A HOME FOR THE CAKE
Gratis Hekleoppskrift

* * * *

JuHuuuu endelig er det FREDAG! Ikkje bare det, det er også VINTERFERIE! Woop Woop!
Selv om hodet skled ut på igjen da eg la meg i går og gjorde at eg måtte stå opp igjen er det nå ganske så bra på plass igjen i dag 🙂 Da skal ikkje eg klage i allefall 🙂

Så fort posten har vært her skal eg komme meg på butikken å bli ferdig med handelen. Venter på posten i tilfellet resten av Kauni`en kommer JuHuuu Uansett har gaven til Navnedagen i morgen kommet så den må eg hente og det er jo det viktigste 🙂 Når eg er hjemme igjen skal eg vaske håret
og ta meg en laaang varm dusj! Merkelig, men eter en migrene blir håret så rart!?? Er nok fordi eg har sovet så mye og da er det dårlig egnet med en meter hår! Det blir floker over alt!

Dessuten har eg en helt dag med strikking å ta igjen så det må eg også gjøre + eg har lover Jr FredagsBurgere hehe I går ble det en Grandi og da må eg jo løfte det litt dagen etter hehe
Alt er vel lov i nøden? hehe Men du?

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE FREDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #hekle #hekling #strikkeoppskrift #hekleoppskrift #freepattern #gratisoppskrift #garnbolle

 


 

3 kommentarer

Siste innlegg