DET EVIGE GARN EVENTYRET

I dag var eg å hentet pakke nr 2 med Kauni på Posten og du kan si det sånn at eg har koset meg! JuHuuu så herlig med mange GLADE farger! Ikkje bare det, men den ene er en HERLIG Oker farger! (Bildet over) Noe dusere enn dette er den i RL 🙂 

Alt sammen har eg bestilt fra Garnkorgen i Sverige og der er Kauni billig, ja om man ikkje går på en TOLL SMELL slik som eg gjorde! Vet IKKJE hvor eg var da eg bestilte dette, men Tollgrensa var som blåst fra mitt hodet, kanskje fordi eg handla i kroner?? Uansett, litt straff ble det,
men det får være en lærepenge hehe

Du kan jo NYTE de DEILIGE fargene men eg planlegger flere prosjekt, ja MANGE prosjekt!

Nå er eg den heldige eieren av 17 deilige Kauni nøster og kan tro me skal KOSE oss <3 
 

Mye av dagen har eg sittet slik, ja man er noe døsig og rar etter et døgn med migrene, men hodet er fint 🙂 Du vet når du har migrene så føler du pulsen pomper deg i ørene? I dag da eg våknet følte eg
eg hadde litt hjertebank? Opplevd det? Hver gang eg setter meg ned så kjenner en hjertebanken liksom, har målt pulsen og den ligger på et sted mellom 65-70 i minuttet og det er innafor etter
hva eg har lest, men det er litt ubehagelig så eg bare lurte på om du har opplevd dette?
Kan det henge igjen fra migrenen?

Anyway, nå skal eg fortsette på strikketøyet og prøve å kose meg litt i kwell 🙂 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL 🙂

Go`klem fra ei optimistisk Vibbbedille 🙂

#strikk #garn #yarn #kauni #galskap #netshopping #Netthandel #tollsmellen

6 kommentarer
    1. Hei
      Flotte farger på det kauni garnet.Mye fint du kan strikke av det.Nå har di også kaunigarn på husfliden her i byen. Ha en god kveld og kos dere.
      Hilsen
      Solveig fra Hundvåg

    2. Jeg bare sååååå på garnet(har så det holder med kauni)Men det koster nok en del mer der.Men man slipper å rote seg borti toll. Har også kjøpt kauni på nett så jeg vet hvor fortgjordt det er å gleme den grensa.

    3. Solveig: Neste gang så skal eg sanse meg for de har billig frakt så man tjener uansett på det 🙂 Men må nok innom å kikke på Husfliden nesten eg er i byen 🙂

Siste innlegg