VÅRKJOLER TIL STORE OG SMÅ


Lisa Chemery

Det er nesten ingenting som er så kjekt som å strikke kjoler, spesielt om de er små 🙂 Kjolen over her er strikket i litt tjukt Merinogarn på pinne 5 så denne går fort + du får en noe lun kjole for kjølige vår
og sommerdager, noe me absolutt kan trenger her til lands 🙂

 

 

HONEY PIE
Bildet over
Str Newborn – 18 mnd// 2-6 år

T.o.m søndag 5.mars får du automatisk 25% off

 

 

 

 

 



Lisa Chemery

Denne kjolen la eg også ut i fjor og det var mange som strikket den så får me se nå da om den er like populær ennå 🙂 Er jo en tidløs kjole som er leken og søt

 

SUMMER INTO FALL
Str 3-18 mnd// 2-6 år

 

 

 

 

 



Nå er eg ferdig med selve kjolen og har kun 2 armer og 2 lommer igjen, er jo så herlig når man er ferdig med vrangborda nede……eller ikkje alltid! Da eg skulle felle av i går kveld oppdaget eg at eg hadde strikket 1 rett og 1 vrang i steden 2 rett og 2 vrang!! ÆDDE MULIG!??

Å ja, dette skal rekkes opp, vær du sikker! Nede på en kjole holder kanten seg MYE bedre med 2 r/2vr og den blir ikkje vid og slapsete. Har ikkje tenkt å rekke det opp nå, neida, setter i gang med armene eg og frem til eg skal strikke den på ny MÅ eg finne en lengre pinne 2,5 enn den eg brukte 🙂

 

 



Fixa også et bare JerseyKjoler til meg selv hihi Elsker denne type kjoler og da passer det SUPERT med Tilbud på Zalando! JuHuuu Disse går ned til sånn ca midt på låret, fine til f.eks strømpebukse
eller tights. Blir det en skikkelig varm vår/sommer kan man jo droppe det og få sol på beina 🙂
Deilige HverdagsKjoler 🙂 

 

 

* * * *

Tja, fikk ingen telefon fra legen i går eg, litt usikker på hvordan eg skal tolke det? Skal eg tolke det dit
hen at det var INGENTING i veien med prøvene, eller har han glemt meg?? Kjenner jo på kroppen at NOE er det! Eg syns jo en lege kunne ringt anyway da, ja man blir liksom noe mer
rolig om en lege sier at ALT er TippTopp!

I dag har eg time på Nyremedisinsk Avdeling på SUS, men vettu? Eg orker rett og slett IKKJE å kjøre dit i dag! NOP! Eg tok en telefon til avdeling og forklarte ståa og da ble me enige om at legen ringer meg når eg har oppsatt time slik at me kan gå gjennom prøvene og hvordan utviklingen er 🙂
Det passet meg supert i dag og puster lettet ut her eg sitter 🙂

Dvs at nå etterpå skal eg bare sette i gang med en arm og bare slappe av 🙂
Me har masse lasagne fra i går – middag i Box + at mor mi kommer her med Reker i kwell.
Satser på en rolig og grei dag og kwell 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN FREDAG DU OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #dresses #kjoler #kjolerforstoreogsmå #zalando #jerseykjole

11 kommentarer

Siste innlegg