HEKLE NOE KOSELIG TIL PÅSKE?


Holly`s Hobbies

Jepp, det er enklere enn du tror! Ja å hekle sånne søte som dette 🙂 Eg har Garnrommet fult av alt eg har heklet opp gjennom til ungene og det er så gøy med slike håndarbeid! I disse oppskriftene er det masse bilder som viser deg veien, men kan du Fastmasker, ja DA er du langt på vei 🙂

Disse er jo supre som kosedyr til de små og herlig Påskepynt til deg selv 🙂

 



Holly`s Hobbies

 

BELLA BUNNY
Bildet over

 

 

 

 



Holly`s Hobbies

 

CHESTER CHICK

Her kan du finne mange fine øyer som kan brukes 🙂 

 

* * * *

Ok, i morgen er det tilbake til hverdagen! Kjenner eg kunne tenkt meg ei uke til med FERIE! For et styr det ble denne uka! Ikkje bare har eg vært dårlig, men Jr har liksom også vært noe utfor! KJIPT!

Kjenner formen ikkje er helt DER, har liksom litt sånn vondt i brystet og litt bak i ryggen,
hmmm Føles som om eg har strekt veldig på musklene selv om det egentlig ikkje er tilfellet,
tro hva som herjer? Er ikkje så kjekt akkurat

Klarte ikkje holde planen i går om å få i havn arm nr 1, ble lite strikking da Amira var her så eg får prøve å ta deg igjen i dag 🙂 Har liksom ikkje så mange andre planer kan du si 🙂 Sov faktisk til halv 9 i dag så eg skal nå i allefall være ajoùr på antall timer søvn, men i kveld da MÅ eg tidlig i seng for i morgen er det opp kl 6 igjen! Krysser fingrene for optimal form!

Har du en fin start på dagen? Blir det Ski og Strikk i stua de? Eg skulle jo se 3 mila i går så GLEMTE eg det! Derfor satser eg på å få med meg 5 mila i dag 🙂 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG SØNDAG 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk, men sliten Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #crochet #easter #påskepynt #kosedyr #hekleoppskrifter

5 kommentarer
    1. Oh de der må være de søteste bamsene jeg har sett, nydelige. Uheldigvis er jeg nix flink å hekle, men jeg kan jo se på dine <3

    2. Så søte! Kjenner det klø i heklekroken.
      Det er noe som skjer hver vår eller mot påske når alle de herlige fargene kommer på bomullsgarnet. Perfekt for hekling i solveggen.
      Ønska dæ en flott dag. Her henger dugnadsdagen igår igjen, så det blir rolig her. Men strikke det skal jeg 😀

Siste innlegg