KORTERMET ULL ER TINGEN


Julie Hoover for Purl Soho

Fortsatt nå i morgentimene er eg i litt sånn “Rus” etter Strikkekafeèn i går! Snakk om å få PÅFYLL av POSITIV energi! Det er søren meg noe alle har godt av så sug det til deg der du kan!

Fant noe deilige design med korte ermer! Det er jo tingen nå snart om kulingen roer seg!
Denne over her er strikket i en blanding av Ull, Alpakka og Lin Ahaa høres jo helt HIMMELSK ut! Trenger nemlig ikkje bare strikke i bomull til sommeren ser du, flere ull og alpakka garn som funker fint
Husk me bor tross alt her oppe i nord på kloden 🙂 Eg bruker i allefall ull stort sett hele året 🙂



Julie Hoover for Purl Soho

 

GOODE
Bildene Over
Opp til str 57″

 

 

 

 



Julie Hoover

Åååå denne falt eg også for! Fullstendig PLADASK! Denne er strikket i en blanden av
Merino og Kasmir (Geit) Mmmmm LOVE IT!

 

 

HATCHER
Bildet over
Opp til str 51″

 

 

 

* * * *

Sånn ja, vettu! 2 dager til Ali kommer hjem! JuHuuu Det skal blir så GODT!

Tror bare eg må ta det litt KULI i dag eg, kjenner at eg trenger det og da passer det fint at det var MYE Lasagne igjen fra i går! Jadda, eg laget mye så det var planen i utgangspunktet hehe
Greit med sånne 2 dagers middager 🙂

Tenker det blir å strikke ferdig lommen og så blir det Trådfest 🙂 JuHuuu KANSKJE eg får den
i vaskemaskinen i dag?? JAAA! Det hadde vært noe det! Da er faktisk Jr NØDT til å ta bilder av meg
i morgen!! Blir det bra vær tro?? Hmmm denne kjolen fortjener noen trær og friluft 🙂

Men før eg kommer så langt skal Jr vekkes og mates + en må svippe innom på Rema etter mat til Milo!
Satser på at eg orker, men eg bør vaske håret i dag! Har hatt “Bad Hair” frisyre i 2 dager nå!

KOS DEG OG NYT
HELE FORMIDDAGEN

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #juliehoover #purlsoho #korteermer #sommerstrikk #pattern #strikkeoppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg