KYLLINGKAPPLØPET – DEN ULTIMATE PÅSKELUA


Ingvill Freland

Da kan du bare slutte å lete, ja for her er hu! Den perfekte lua til påskefjellet! Sett noe så KULT!??
Ingen kaklende høner, men bare gallopperende kyllinger hehe

 

 

KYLLINGKAPPLØPET
Bildte over
Str 1 år – Voksen

 

 

* * * *

Da har me vært ute på tur igjen, me fant, me så og ble forelsket! Jepp, me har kjøpt en ny og DIGER sofa! ENDELIG!!! Nå blir det andre boller, det er slutt på å sitte rett og ned og uten å sige godt inn i en myk krok, dette blir bare Diggedi Digg skal eg si deg 🙂 Bare VENT å se! Regner med at me få den hjemlevert i morgen! Hjelpes for et kaos det kommer til å bli her i heimen! Takk og Pris for en garasje som me bare kan lempe den gamle i enn så lenge 🙂

Nå er det kwell! Jr har vondt i bihulene og dropper derfor trening så dvs eg bare kan spasere rett in
 i dusjen uten mer mikk makk! Ren pysj venter og så blir det strikking hvis eg ikkje sovner i stolen!
Hekkan eg er søvning!

Sånn ellers i dag fikk eg et CRAZY “anfall” her i ettermiddag som har bare positive konsekvenser,
men dette skal eg komme tilbake til om en stund! JuHuuuu

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL 🙂

Go`klem fra ei YR Vibbedille 🙂

#strikk #Knitt #kyllingkappløpet #påskelue #åretslue #merino #kyllinger

0 kommentarer

Siste innlegg