FERDIGE STILL LIGHT TUNIKA

Nå begynner jammen meg flere av dere å bli ferdig! Jøss det er så mange fine og hvis ikkje dette kommer til å inspirere deg til å sette i gang, ja så vett`kje eg 🙂 ToneRose Rosenknupp er ferdig med sin freshe utgave og en slik en vil eg også ha!!! Det er strikket i Kauni og akkurat disse fargene befinner seg også i MIN kurv – Farlig Farlig 🙂 


Ellen Katherine (Tante karamellen) gikk orginalt og har strikket den i Tynn Alpakka –
Skikkelig lekker og eg kjenner litt på det at eg MÅ også få ferdig den eg har liggende i Tynn Alpakka! Ser jo så myk og god ut
<3 


Her har du enda en som strikkes i Bomull! SEEE så KUL den er! WOW for noen effektfulle striper! Strikkes i Garnet som de har på Søstrene Grene 🙂 Der er det faktisk utrolig mange flotte farger!
Dette er Bente Solskinn sin tunika og eg gleder meg til å se den ferdig 🙂

Dere imponerer meg virkelig og FOR en fart på dere, ja eg kan jo bare nevne at den siste her, ja den til Bente Solskinn er Nr 2 på rimelig KORT tid!!! Dette er virkelig så gøy!

Oppskriften på Still Light Tunic kan du kjøpe HER!

* * * *

Det ble ingen tur på oss i dag, neida, Ali var vond i ryggen og trøtt så han sov et par timer, men for litt siden, ja i 19 tiden var eg i grunnet GIRET på en liten tur i havna! Du ser det, StyleConnection,
en knallbra blogg eg leser er nede i havna her i Tananger nå i kwell og hun inviterte på grilling!
Hadde virkelig lyst å ta turen ned, men tenkte slik……“Det er sikkert mange unge jenter der og så kommer den en halv gammel blogger som bare er litt nysgjerrig”! *Ler meg igjen* hehe
Jaja, de er ute etter ting å oppleve så eg har nå sendt Kristin en Snap om hvem de bør kontakte om de vil oppleve noe av Tananger sin Historie og hva de bør besøke og se 🙂 Så kan heller me “gamle” sitte hjemme å følge med på Snapchat hehe

Nå skal eg fortsette med FRIKJENT og kose meg med strikketøyet 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #stilllighttunic #pattern #strikkeoppskrift

6 kommentarer
    1. Dæsken kor flotte still light som strikkes rundt om. Og æ ikke bare trur, men vet (ihvertfall for egen del) at du har æra for å ha fått oss i gang. Æ måtte vise gubben dette innlegget og han blei rimelig stolt kan æ fortelle. Ja for det e han som har valgt fargan på min. Æ e nemlig “fargeblind”, klare å parre svart og hvitt men det stoppe stort sett der…..
      Nei æ får vel bare strikke på, har rota ute i snøen i godværet i dag og har litt å ta igjen….
      Ha det fint sålenge

    2. Bente Solskinn: OJ! Da har du nesten et “handikapp” når det kommer til strikking, eller garn da! jammen godt du har en så flink mann 🙂 Gleder meg til å se din ferdig 🙂

      Her er det ikkje et fnugg med sne, men masse knopper på stauder og trær så våren er i full sving 🙂 Det er så herlig 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin Påske 🙂

    3. Wow – så mange fine 🙌🏼. Her er det bare å strikke på – jeg vil bli ferdig 😄

Siste innlegg