GO`STOL OG STRIKKING NEXT

Da var høydepunktet for dagen over og ikkje en regndråpe, men der i mot tung skodde og 11 grader. Fikk med oss barnetoget og DibHassan deltok som vanlig 🙂 Fordelen med å bo på et lite sted
er at toget er akkurat passe langt 🙂


DibHassan SKYR et hvert kamera og mobil, men eg fikk da sneket meg til et bilde 🙂


Noe som forundret meg var de nye fanene til den ene Barneskolen…..kanskje litt dystert!?


Når siste strofe av “Ja vi elsker” er sunget blir det en uendelig kø ved matbordet som aldri tar slutt….


…DA gjelder det å være første mann! haha


Etter et par timer på Stadioen ruslet Ali og eg hjem, DibHassan ble igjen sammen med
noen venner og tok bussen hjem noe senere 🙂


Vel hjemme gikk turen rett i dusjen (ISKALDE bein og vonde hæler!)
Ahaaa det var deilig å få på seg rene KOoOSE klær 🙂

Resten av dagen forbi går i stillhet her hjemme, Ali gjorde klar maten og eg dyppet jordbær i sjokolade og satte i kjøleskapet til senere 🙂 Han tar seg en kvil og eg tror eg skal strekke meg litt på
sofaen før eg igjen kaster meg over…


…Strikketøyet! Kun 1,5 arm igjen 🙂 Gikk som en drøm denne genseren 🙂
Norsk oppskrift finner du
HER!

 

Da er det bare for å TAKKE for nok en fin dag!

KOS DEG VIDERE!

Go`klem fra ei passe sliten Vibbedille 🙂

#17.mai #barnetoget #veteranbiler #stadion #leker #matkø #hamburger #grankvist #strikk #knit #norskstrikkeoppskrift

2 kommentarer
    1. Den var flott. Vet du om den finnes i voksen størrelse? Eller er det greit å regne seg fram til xs?

    2. Kari: Nå strikkes den orginalt i ganske tynt garn (Karmin supersoft/Karmin Tweed) så da vil eg tro om du strikker den i litt tykkere garn bare legger til lengde vil det nok gå bra 🙂 Det er jo bare å prøve seg frem 🙂

Siste innlegg