SJAL – STILIG OG LEKKERT!


Olga Sukhovalova


Nå er vel de fleste Høytidsdager overstått dette året? Ja det skjer vel lite nå før Halloween i oktober? Jaja det er jo Pinse snart, men da verken pynter me eller steller i stand noe spesielt? Det er jo mer en forsmak på Sommerferien som da lurer rett rundt neste sving 🙂 Misforstå meg riktig, eg liker å dulle
og stelle i stand, men akk så herlig når man er i havn også! Ble en kort dag på oss i går og me gikk betydelig mindre enn det me vanligvis gjør, men med mine hæler (tross i gode sko) så me Toget like ved der me parkerte og da var det også bare å gå noen meter ned til stadion 🙂 DibHassan har KUN
1 hel skoleuke igjen før det er sommer, dvs det er fridag(er) hver eneste uke unntatt èn!

Som f.eks neste uke har han fri ons-tors og fredag! Hvor DIGG er vel ikkje det?? Uka etterpå er det full uke som da er den siste fulle og den avsluttes med heldag i matte 🙂
Det går styggfort mot ferie nå gitt! Ååååå så SKAMHERLIG!

Eg har sendt ønsker til alle instanser om at er det på tide med en SKIKKELIG sommer så eg håper den er i boks! Eg VIL ha saltvann på huden, sand mellom tærene og solbrente skuldre og nesetipp 🙂 Begynner å bli et par sommer siden det gitt….*sukk* Eg vil kunne sitte på HellestøStranda
å grille UTEN at vinden blåser sand i maten og ikkje minst VIL eg bade der ute UTEN å fryse ihjel!
Det gjorde me i 2014!


Sommer på Hellestøstranda *mimre*

Men ok, nok om drømmene mine, sjekk ut det dette herlige sjalet eg fant!
Ååååå DE perfekte duskene da!?? Wow! *Lagret*

 



Olga Sukhovalova

 

Deilig, deilig sjal med skjønn struktur som strikkes i tynt garn (400-500 m/ pr 100 gr) Dette blir nok skikkelig lett og luftig! Herlig å bare slenge rundt seg eller knyte rundt halsen 🙂 Fargen??
Ahaa selv om eg ikkje egentlig er så glad i gult ville eg hatt det akkurat som på bildet!

Når eg tenker meg om har eg faktisk et gult sjal, skikkelig fint og eg strikket det i Wollmeise,
men har dessverre ALDRI brukt det…..fordi det er gult….Likevel faller eg som ei flue
i en varm vinduskarm hver eneste gang….

 

 

 

LIRATA
Bildene over
One Size

 

* * * *

Skal jammen hilse å si at det PLASKE ned ut! Håper bare ikkje at alle blomstene eg har plantet nå drukner! Det ville i så fall ikkje vært første gang….men i år har eg i allefall sørget for hull i bunn på alle sammen så eg krysser fingrene for at det svelger unna!

Skulle ønske eg bare kunne sitte her og ta dagen med ro, men eg må straks hoppe i klærene
og få på skoa for DibHassan skal på Sykhuset kl 12. Da er det først rønken og der etter time hos
Ortopeden på poliklinikken. Me fikk beskjed da han ble gipset at han skulle ta kontrollrønken etter ca 4 uker og nå i morgen er det bare 2 uker siden han brakk armen så eg syns det virket litt rart da,
men men me får nå se hva de sier 🙂

I dag blir det i allefall parkering inne i parkeringshuset slik at me slipper å spasere så mye som en meter på utsiden! Nytter neppe å springe mellom regndråpene i dag! De er FOR tette hehe
Plaske di plask!

Ellers HÅPER eg den siste delen til DibHassan sin Pc kommer i dag eller i morgen og at alt er oppe
å går bare med et par håndvendinger! Nå syns eg faktisk synd på han! Han savner alle Online kameratene sine og alt det gøyale de fant på så eg satser på ei GOD helg for han 🙂

Nå må eg neste komme meg i seget her, men me tastes etter hvert 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN-FIN DAG 🙂

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #sjal #shawl #yellow #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger
#norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #sommer #snartsommerferie

0 kommentarer

Siste innlegg