HERLIG FREMDRIFT PÅ GRANKVIST 2

Ååååå du snakker meg om å virkelig NYTE et strikketøy! Ahaa det er så herlig 🙂
Går radig og kjapt selv på pinne 2,5

Eg syns denne oppskriften er så godt skrevet at du trenger slettes ikkje være en kjemperfaren strikker for å komme i havn, neida, vettu? Det er faktisk bare å gjøre som det står og ikkje tenke på
noe annet 🙂 Jepp, enkelt er det, tenk det du 🙂

 


Som du vet så strikker eg i Kauni og nå har eg bestemt fargene; Lys Petrol på halsen, hvit i bunnen på borden, brune kvister og Mørk Petrol armer og mage – Tror det blir en flotte genser til
Trym sin første høst og vinter på skolen 🙂


Oppskriften på GRANKVIST kan du kjøpe
HER!

 

 

* * * *

Tja, hva kan man si om dagen i dag? Slitsom er vel i grunnen et godt beskrevet ord og eg har et nytt slagkraftig innlegg på trappene som mange sikkert kan kjenne seg igjen i, eg må bare “tygge” på det en dag eller 2 🙂 Det skal liksom formuleres slik at ingen føler seg uthengt eller tråkket på.

Det er som en knivegg om du skjønner. Uansett blir i allefall kwellen kjekk! Nevøen vår som bor i Oslo og jobber i nord er hjemme noen dager og han kommer her, DET Blir koselig 🙂

Dessuten skal eg se finalen på “Huset” kl 20 og DET blir spennende!
Eg vil jo alle skal vinne så det blir vanskelig å stemme 🙂

 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #patter #norskstrikkeoppskrift #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger #strikkeblogger #grankvist #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg