TØFT OG SKJØNT TIL DE SMÅ – OPPSKRIFTER


Elizabeth Sullivan

Eg er stadig på jakt eller tøffe, fine, skjønne, gode klær til de små og har det f.eks HETTE, ja da er eg solgt uansett om det er brukervennlig eller ei hehe Disse vestene her var jo skikkelig tøffe, ja enten over en genser eller T-Shirt 🙂 Vesten over er strikket i tykt Merino på pinne 4,5 + glidelås i fronten.

 

 

AUTUMN HIKE HOODIE
Bildet over
Str 2–>14 år

 

 

 

 

 

 

 



Elizabeth Sullivan

Siden denne vesten er heklet så er det en vest å lage for alle.
Denne er også heklet i Merino, noe tynnere enn den gule 🙂

 

 

TENZING VEST
Str 0–>24 mnd

 

 

 

 

 

 

 



Elizabeth Sullivan

Er du ikkje så dreven i strikking så er dette oppskriften til deg, enkel og grei å strikke
+ en skikkelig herlig og yndig Barselgave 🙂

 

 

FIRST WINTER
Str Newborn
Gratis Oppskrift

 

 

 

* * * *

Eg gikk bare å la meg igjen i dag eg, ja eg sov lenge (var våken en times tid i morgentimene) men hodet pulserte videre og eg måtte bare gi tapt! Sov som en stein til Ali vekket meg i 17 tiden. Sier det til han hver gang, Ikkje vekk meg, la meg sove. Hva har eg liksom opp å gjøre når hodet dunker, men akk han må liksom vekke meg å spør om eg er bra hehe Mannfolk hehe

Nå kjennes det ut som hodet har roet seg og eg håper det er gjort for denne gang. Ellers har det vært en rolig dag på andre områder og eg håper det varer. Ute henger tåka ned på terassen, det har det gjort siden eg våknet tidligere. I morgen er det meldt SOL så det er lov å håper på ei fin helg 🙂

Eg GLEDER meg til i morgen!!! Har du sett serien “Bloodline” på Netflix?? Åååå den er BRA altså!
Det ligger 2 sesonger ute og den 3.blir lansert i morgen! JuHuuuu KOSETID! Ikkje bare det, men 9.juni kommer også den 5.sesongen av “Orange is the new black” Ahaaa dette blir travelt 🙂

Nå først skal eg prøve meg på strikketøyet, tror eg setter på “Modern Family” og ser de siste episodene før eg kaster meg over “Bloodline” i morgen 🙂

KOS DEG MASSE OG NYT
EN HERLIGE KWELL

Her er det FRI i morgen også 🙂

Go`klem fra ei Vibbedille med bedre hode 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #babystrikk #barnestrikk #newborn #hoodievest #hettevest #strikkeblogg #strikkeblogger #pattern #strikkeoppskrift #topplisten #toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg