GRATIS SOMMERKJOLE

Lilla Bjorn Crochet
 

Ingenting er bedre å ta på seg enn en lett og luftig sommerkjole når det virkelig er varmt, ja om du f.eks skal på butikken eller en shoppetur til By`n i sola 🙂

Luftig og lett blir den virkelig for her skal du hekle med TYNT garn JuHuuuu Ser for meg at eg kan smelle bort noen Opal nøster her hehe Garnet er på ca 250 m pr 50 gr DET blir lett det 🙂 Bruk f.eks flerfarget garn, eller med lange fargeskift eller kanskje en ensfarget en? Ja så kan du jo ha en tynn underkjole i en passende kontrastfarge – Ahaaa Lekkert 🙂

Frykt inte for engelsk hekleoppskrift, benytt heller anledningen til å lære noe nytt! Bare ta å oversett forkortelsene først, det er ikkje så mange så er det bare å følge oppskriften som er en kombinasjon av text og bilder – Easy Peasy 🙂 Fort gjort og Pytt Pytt 🙂

 

 

 

Lilla Bjorn Crochet

 

 

NORI DRESS
Bildet over
Opp til 54″/ 137 cm rundt brystet
GRATIS Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå MÅ det vel være SOMMER!?? Ja HALLO! Det er meldt OVER 20 grader her i morgen så eg har gjort klart eg, ja til å sitte ute å svi flesket litt 🙂 En ting er sikkert hehe Gyllent flesk er bedre enn hvitt haha Så eg satser på Helgrilla lår og legger i morgen 🙂 Tar 2 av de! Eg har der i mot meldt meg frivillig til å lage KyllingPesto og Salat i morgen så kanskje hvis eg står tidlig opp kan eg gjøre det før eg inntar terrassen 🙂 Satser på en god morgen 🙂 FÅÅÅ det gjort!

Stolene kjøpte me i fjor og eg trooor me fikk brukt de ca 1 dag, satser på en bedre sommer i dag 🙂
Har eg sagt at eg GLEDER meg til veggene blir GRÅ!????


Nå har eg puzla og stelt litt på terrassen med blomstene og diverse. Shaina opp den hvite kanna her og kjøpte en ny plante i dag og fikk vannet før det ble for varmt 🙂 


Det spirer og blomstrer godt 🙂


Shaina også opp noen større krukker og fat, ikkje så nøye, men det blir ganske bra. Spraymalinga blir nok en av mine venner i sommer også! SÅÅÅ enkelt!

Har i grunnen gjort mye i dag! Var avgårde tidlig i dag å fikk både vår og mor mi sin helgehandel i box! Kjenner eg bør ta det litt med ro dagen etter migrene, må liksom ikkje få hodet til å koke!

Vel hjemme igjen var det å rydde på plass, Ali shaina kjøkkenet og fikk på kaffien. Så bare måtte eg ha meg en dusj og fikk på meg singlet og ei diger pysjbuksa, men PLUTSELIG klokka 16 fikk gutta for seg at me skulle ut å kjøpe ny mus og tastatur til DibHassan, Ok, da var det å skifte og legge på hjul!

Men NÅ! Nå har eg svelget litt middag, har på ny fått kaffi i koppen og er fullstendig klar for sesong
3 av “Bloodline” JuHuuuu Strikketøyet ligger klar og eg er fullstendig klar for en sløv fredagskwell!

KOS DEG OG HA FINE
KWELLEN DU OGSÅ!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #sommerkjole #hekletkjole #gratishekleoppskrift #luftigsommerkjole #langsommerkjole #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #sommerpåterrassen #uteplass #solstoler #badenbadenstoler #sommerblomster

0 kommentarer

Siste innlegg