SOMMERPLAGG – HEKLEOPPSKRIFTER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ana D

 

Det som er så herlig med å hekle er hvis du skulle gjøre en feil, ja så er det så enkelt å nappe ut nåla
og rekke opp 🙂 Må liksom ikkje dra ut pinnen og rekke opp 394 masker hehe for såååå å plukke de opp igjen hehe Det er liksom fort gjort, DET liker eg 🙂 + at det går fort å hekle! Ja med nål 4 og 5 som her og et godt garn så har du en ny sommergenser på 2-3 dager 🙂
For ikkje å snakke om en armløs topp!

 

 

 

LACE UP GRANNY STRIPES SWEATER
Bildet over
Str Dame S/M og L/XL

 

 

 

 

 

 

 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ana D

 

GRANNY STRIPES SWEATER
Str S/M og L/XL + den er justerbar

 

 

 

 

 

 

 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ana D

 

PEARL SHELL TOPP
Str S/M og L/XL

 

 

 

 

 

 

 



Ana D

 

DIAMOND FLOWER TUNIC TOP – BEACH COVER UP
Str S/M og L/XL + Justerbar

 

 

 

 

 

 

 



Ana D

 

SUNNY DAY TANK TOP
Str S/M og L/XL

 

 

 

 

* * * *

4.juni og 11 grader….noe som skurrer hos meg da altså! Var faktisk ganske så kaldt i stua da eg sto opp, ja det var rett på med ULLsokkene…..4.juni…..MEN! Eg er og bli optimist så eg håper jo på en god og varm sommer for det VET eg me fortjener! Me trenger GRILLEVÆR med alle de kotelettene me kjøpte!! Eg savner å sitte på berget bakom Hestholmen om kvelden og bare nyte tilværelsen!


Dette er på baksiden av Hestholmen. Mmmm her kan Ali og sittet noen timer og bare nyte en sen ettermiddag eller litt utover kvelden. Tar med ei kanne kaffi og noe å bite i 🙂
 


I dag kommer DibHassan hjem! JuHuuu Har ikkje tastet med han siden i går morges….MIN feil!
Eg klarte å sende med han FEIL mobillader, typisk ikkje sant!?!? Men eg får tak i han og han har også andre muligheter til å ringe hjem, men det er vel like herlig for han å ha en “dø” mobil som det eg syns det er hehe Eg har ikkje ennå skrudd på mobilen og vurderer å ta en Lydfri dag i dag også…
Blir vel månalys når eg skrur den på igjen!!! Enn så lenge skal eg bare nyte morgenfreden, Ali sover ennå og siden han la seg etter meg sover han nok en stund 🙂 Her er det KUN meg og masse fuglekvitter, merkelig, med èn gang tåka lettet så satte de i gang å synge 🙂

Det regnet veldig godt i natt så før eg la meg var det på med regnfrakk og ut å dekke til grønnsak“hagen” hehe Det får jo være måte på vanning!! Nå skal det visst være opphold til
i kveld så eg kan gå ut og åpne igjen nå 🙂

Tja, om eg ikkje skal ta meg en tur på badet? Ja, en liten søndagsshaining av legemet?? Herlig å føle seg fresh og der etter er eg fullstendig klar for å kaste meg ut på stripestrikking! Nå er eg klar!!
Ikkje noe mikk makk, KUN noen økinger og rett ned! Da er det bare å satse på at det fine være snart kommer slik at Alma Sofie kan svinge seg i ny kjole 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE SØNDAG

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #pattern #hekleoppskrifter #sommertopper #sommergenser #tanktop #topplisten #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #crochetpattern #grannycrochet

3 kommentarer

Siste innlegg