GRATIS OG STILIGE OPPSKRIFTER


Jess Coppom

Noe ganger er det å hekle akkurat som å male, tenkt på det? Denne Shrug`en er et eksempel på det!  Hvis du lar dine kreative evner får litt spillerom kan du fin lage din egen rygg 🙂 Ja det er bare å tegne noe, flytte det over på ruteark og VOLÀ; Hekle i vei 🙂

 

 

NAVAJO BLANKETSHRUG
Bildet over
86 cm over ryggen

 

 

 

 

 

 

 


Jess Coppom

 

ALL GrannyHekling er gøy og ikkje minst enkelt derfor sklir denne jakke
rett inn på To Do`Lista….*Sukk*

 

 

THE CAMPFIRE CARDIGAN
Str S/M, M/L, L/XL

 

 


 

* * * *

Sånn ca halv 10 pakket eg meg skikkelig godt inn i 2 iskalde dyner og før eg visste ordet av den sovnet eg som en stein og sov i godt over 4 timer! Våknet av en mage som hylte av sult, sto opp, klikket på kaffitrakteren mens eg svelget ei skive Polarbrød og stimet rett i dusjen! Det var iskaldt!
Men etter den glovarmedusjen har eg i grunnen ikkje våknet skikkelig her eg sitter i en deilig OnePiece! Det er neimen ikkje bare å snu på døgnet, blir jo helt rar i kroppen!

Har i grunnen bare sittet her å sløvet og strikket, skal straks felle av nå 🙂
Regner med at eg får en arm på pinnen i løpet av kwellen, ja det er visst eg ikkje sovner 🙂 Fortsetter eg som dette blir det en tidlig kwell, men godt kan det være for i morgen er planen å ribbe DibHassan sitt skap! Har ikkje hørt fra han ennå så eg håper alt er bra! De er snart ferdig med første treningsøkt så eg får sende han en melding å høre hvordan han har det 🙂

Da håper eg DU også benytter denne fine dagen til å KOoOSe deg! Av og til er det bare herlig å slippe alt og senke skuldrene, ja rett og slett ikkje tenke på noe! Eg ser f.eks at MYE burde vært gjort her hjemme,ja som å vaske badet, meeen det får vente! I allefall til i morgen 🙂

KOS DEG OG NYT
EN SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille som ikkje våkner 🙂

#hekle #crochet #freepattern #pattern #jakke #shrug #deiligeplagg #grannycrochet #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar
    1. Å gu hekling, det får æ jo faktisk til, dæm va jo bare nydelig:) Æ trur æ vet ka æ skal gjøre når høsten kommer, foreløpig e det barre flytting og å nyte de få varme dagan her oppe i nord 🙂
      Ha en flott kveld 🙂

Siste innlegg