KORTE ERMER HELE ÅRET!


Valentina Cosciani


Slike korterma topper kan du jo bruke hele året og ikkje nødvendigvis kun nå på sommeren.
Begge toppene er strikket i Lin og det er jo spesielt godt om sommeren da, men om du f.eks bytter til ull, ja da har du også en deilig vintertopp 🙂 Ja du vet, damer i vår alder trenger da slettes ikkje alltid pakke oss inn i masse ull! Rådet hvis man har hetetokter f.eks er å kle seg i tynne lagvise plagg, ja for da er det rett og slett bare å strippe ned til det inderste plagget om “bølgen”  skulle komme
og DA er det deilig med korte ermer 🙂 

 

Hvis du ønsker lange armer, ja da hadde eg på den første her bare rett og slett strikket ribb helt ned, laaange smale armer er jo fint 🙂 På den blå kan du jo velge, ja, glattstrikk og en vanlig vrangbord
om du vil 🙂 Du har mange muligheter ser du for begge toppene strikkes Top/ down –
VÅG å tørre litt i blant 🙂 Klart du kan!

 

 

 

SOLSTIZIO D`ESTATE
Bildet over
Opp til str 58″/ 147 cm rundt hoftene

 

 

 

 

 

 

 



Valentina Cosciani

 

 

MARE CALMO
Opp til str 58″/ 147 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Ok, kjenner eg trenger et par kaffikopper til så skal eg sette i gang her i heimen med noe av det me styrer med 🙂 Det er meldt regn i dag så ALLE 3 stativene må snart inn i gangen og da trenger man en livvidde på 60 cm enkelte steder for å smyge seg opp og ned i gangen hehe Men KAN TRO det dufter HIMMELSK! Nyvaska klær som har fått en dose med Kokos Skyllemiddel er som balsam
for nesehåra mine! Mmmm

 

Tenkte rett og slett at eg skulle ANGRIPE KoppeSkapet i dag! *Snufs* Håper virkelig eg klarer å rydde KoppeHylla slik at eg slippe å kvitte meg med noen! Vet at det står litt sånn ymse bakom som me godt kan kvitte oss med så eg krysser fingrene! Apropo Kopper, me var jo på Jernia i går og DER har de Mummi Kopper! Å du HILDRANDE du men eg falt PLADASK for flere! Eg MÅ i allefall ha 2 av de
(Ja hvis eg MÅ velge bare 2 MoHaaa) som var der! Rosa Snorkefrøken og en med Sniff – Eg ble fullstendig betatt så eg får ønske meg det og penger til bursdagen! hihi Da skal eg i tilfellet fluksens ned på Jernia, der kostet noen kopper 159,- og noen 199,- og det syns eg ikkje var så dyrt!

 

Ali har nå LOVET at han skal lage ei hylle til MEG på kjøkkenet og der skal MummiKoppene mine få BO og henge! Ja de må kunne velge 🙂 Det skal bli koselig 🙂

Hmmm når eg nå ser litt rundt i stua så syns eg nok gjerne stua er blitt litt neglesjert den siste tiden, kanskje eg skulle tatt å svingt filla og moppen en runde først?? Jaja, som sagt, eg tar et par kaffikopper først, er slettes ikkje helt våken ennå, men sånn er det når man sover til kl 11!!

Ellers så håper eg dagen forbigår i fullstendig STILLHET uten noe drama….
Det ER lov å håpe, ikkje sant??

 

 

KOS DEG OG NYT EN
SKJØNN DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #Knitting #valentinacosciani #strikketopp #korteermer #pattern #strikkeoppskrifter #strikkeblogg Strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppeblogger #blogglisten

 

http://bloggurat.net/kart/registrere/10788/stavanger
http://bloggurat.net/minblogg/registrere/de801aa964d9838b2fdc724c94f5fefac3391939

1 kommentar

Siste innlegg