RYDDING AV GARNROMMET: MINUTT FOR MINUTT!


I dag var virkelig dagen da det var på tide å SE litt mer på Garnrommet! Å du hildrande du!
Begynte i grunnen stille og rolig, bare kurv for kurv inn hit på Gjesterommet. Ja eg måtte jo klare
å komme meg INN på Garnrommet FØR eg liksom kunne starte å RYDDE! WRÆÆÆÆL!!!!

 

Det som er plassert inn her på dette bildet er det som sto i veien og var inne på gulvet på Garnrommet!!! Jepp, eg har litt kurver og ALLE kurvene er SMEKKFULLE av Garn og noen TurnusGrupper 🙂 Åååå men eg fant så mange flotte og skjønne utstyrsvesker! 🙂 

 

 

 


Husker du den Tynne alpakkaen og merinoen eg snakket om? Den lilla som var håndfarget?
Ja her henger de! En ordentlig SKATT skal vites og eg har hatt de hengende der i flere år, men tiden for å NYTE de er snart inne! Henger godt enn så lenge 🙂

 

Til høyre i bilde henger det en pose med MerinoUll og en håndtegne, jepp, en dag….når eg får det til skal det trylles om til GARN! Ja for eg trenger absolutt MER garn! MoHaaaa

 

 

 

Her har du noen bilder av garnet som lå i hyllene i dag:


ALT dette garnet ble, etter at eg egentlig var ferdig pakket i 4 blanke plastsekker og veid!!! Jepp, eg tok en og en sekk med meg opp på badevekta og til sammen ble det 71 KILO!!! Da har eg IKKJE medregnet alt garnet som er i de 4 STORE kistene + alt det som ligger i posene og småkurvene på bildet 1! Bare den ene Kista veier nok over 30 kg!

 

Hvis du vil se ABSOLUTT hele GALSKAPEN i dag ligger ALT ute på
MYSTORIESnapChat, søk opp vibbedille og bare kos deg du 🙂

 

 

 

Har også en god del bøker her inne og vurdere enten å gi det bort eller gjerne eg
kan selge de for noen kroner? Noen erfaringer her??

 

 

 

Disse lappene fant eg i en pose på toppen av hyllene! Disse har eg heklet tidlig i min Galskap Karriere! Burde jo absolutt tatt å montert de!

 

 

 


Når eg sa takk for meg i kwell så Gjesterommet slik ut! Nå er også ALT garnet fra hyllene kommet inn her! WRÆÆÆL! Hvor ble liksom senga av!?!?! Tenk deg, at her skal ALT gjenngås og ikkje minst KOSES med!!! Tro om eg blir ferdig til JUL!???

 

 

Nå er hyllene på rommet TOMME og i morgen skal me ut å se på noen sånne Butikklignende hyller! JuHuuuu Ali har målt i det vide og det breie så fine passende hyller blir det nok + Ali satser på å lage noen etter mål fordi rommet har litt rare vinkler på andre siden for bildet 🙂
Dette blir nok meeeget bra til slutt 🙂 Hyllene som er på bildet er alt for dype til å kunne ha et godt system så alt kan bare bli bedre!

NÅ har eg tatt kwell og pr nå så koser eg meg med min NYE mobil; HUAWEI P10 Pluss Gold <3
Intressert i en HUAWEI P9? Selgen min
HER, så ta en titt!

Får nå se om eg orker å strikke, har blitt NADA av det i dag kan du si, men akk så deilig å ha gjort dette! Nå kan eg egentlig ikkje gjøre så mye før hyllene er på plass og DET er Ali sin jobb hehe

Og DU? Du bør ta deg en tur inn på Snapchat/vibbedille å kose deg hehe, ja du kan jo la gemalen din ta en titt så kan han jo se at noen er helt galne og plutselig syns han gjerne din samling
ikkje er så galen som han først påsto haha

Fortsettelse følger når hyllene er i hus……

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille med godt mot!

#garn #strikking #yarn #knitting #garnlager #garnsamling #garnrom #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #bloggurat #blogglisten

4 kommentarer
    1. Haha – har vist bildene til mannen min 😂. Han må nemlig hjelpe meg med å rydde i mitt rot. Trodde jeg hadde mye, men det har jeg jo ikke 😄. Jeg er nemlig ikke flink til å rydde eller ha noe system, så jeg trenger hjelp 🙈. Veldig morsomt å følge deg 🙋. Lykke til videre ❤️

    2. Godt dere er i gang . Det var jo dårlig gjort av deg å behandle alt dette fine garnet så dårlig. Du vil komme til å få ideer om allverdens strikkeprosjekt underveis i rydd-tilbake-tiden .
      Lykke til

    3. Her er det litt av hvert av garnskatter 🙂 Jeg har lagt det meste av lageret mitt i plastkasser og gitt kassene navn/nummer. I tillegg la jeg alt inn i Ravelry stashet og noterte hvor garnet er. Det er helt genialt å kunne bla i stashet på Ravelry og finne egnede prosjekter. Det er litt jobb, men så uendelig verdt det når du er ferdig. Jeg satt med mange plastkasser på en gang og sorterte etter merker og fiber. Bomullsgarnet mitt til kluter har jeg ikke orket å legge inn, men det meste annet er der. Lager først stashsiden og tar så et bilde med mobil/ipad. Trenger ikke være et proft bilde, men nok til at jeg husker garnet selv 🙂 Når jeg trenger et garnnøste sjekker jeg bare Ravelry, finner riktig kasse og vips – slipper å lete gjennom stashet og lage rot i systemet! Lykke til med ryddingen 🙂 Irylknits på Ravelry, forresten

Siste innlegg