GIVE AWAY: MINI-MEISER FOR GARNELSKERE

//Sponset

Hvem drømmer vel ikkje å bade i nydelige hesper?? Ja bare boltre seg rundt hehe Eg er sikker på at du aldri før har sett så søte hesper før? Det er Fru Kvile Kaos som lager disse av deilig Wollmeise 🙂 Snakk om skikkelig dill, men akk så nødvendig!

Dette er maskemakører i høyeste kvalitet så absolutt! LOVE IT! Kunne du tenkt deg noen av disse kanskje? Stæsje opp strikketøyet ditt i steden for bare en tråd? Ja da kan du bestille de hos Lena inne på Kvilekaos Design eller på Hennes Instagram 🙂 Det er liksom en sånn MÅ-HA Dubbeditt!!
Du BØR virkelig ta en titt på alt det herlige hun lager!

Åååå du må bare vente litt…..eg må bare nyte dette synet litt til…..*Deilig* <3 


Du vet at eg har noen slike på lur til deg her??
Ja som du kan få RETT HJEM i postkassa?? Er det ikkje fantastiske gøy da??

Eg har 5 pakker med 6 makører i hver som eg kan gi til hvem eg vil! JuHuuu Men, for å gjøre det rettferdig må eg jo trekke 5 vinnere vettu! Så, har du lyst på en pakke av disse skriv en kommentar under dette innlegget (IKKJE på Facebook, men her på bloggen!!!) så trekker eg
5 heldige vinnere på FREDAG 1.september 🙂

 

Kanskje det er nettopp denne som blir din??

Regner med at de fleste vet hvor stor en 1`er Lighter er og her ser du hvor små og søte makørene er, men de gjør jobben sin for det om 🙂 Kult, ikkje sant?

Da er det bare å ønske masse Lykke Til!

Eg der i mot er blitt overmannet av samvittigheten min så eg skal frem med Grankvist genser Nr 2 etterpå å strikke ferdig armene!! Ja eg klarer ikkje helt å nyte noe annet strikketøy akkurat nå for eg kjenner at eg MÅ få den ferdig! Satser på å sitte å glo på Empire og strikke i vei 🙂 Går fort da 🙂
Før eg setter meg skikkelig til rette skal eg bare henge opp et stativ med klær 🙂 Er god og mett etter skikkelig deilig kjøttsuppe så en kwil frister, men skal prøve å kvikne til heller 🙂 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG ETTERMIDDAG OG KWELL

 

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe bedre Vibbedille 🙂

#strikk #garn #knit #yarn #wollmeise #maskemakør #kvilekaosdesign #giveaway #blimedogvinn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

68 kommentarer

Siste innlegg