5 HELDIGE VINNERE

 

Ok, da har eg trekt ut 5 vinnere ved hjelp av Random.org 🙂 Spent nå ja?? Kan jo gjerne først fortelle at hvis du IKKJE skulle vinne så er det absolutt mulighet til å kjøpe slike maskemakører.

Lena Kristine Kvile er dama opp i nord som lager disse av ekslusivt garn hun har på lager, kan jo nevne Wollmeise <3 Du kan ta turen innom Facebook siden hennes som du finner HER
å bestille eller du kan bestille via hennes Instagram Konto 🙂

Hver vinner får en skjønn liten pakke med 6 makører 🙂

De heldige er:

ING STA
TONJE LIASJØ WANG
JORUNN LINDAL
KARIPIA
GUNN KRISTIN

Sånn, Gratulerer så masse til dere 🙂
Nå kan dere stæsje opp strikketøyet med aller siste mote 🙂

Send meg adressen din på mail: [email protected]
Eller, har du meg på Facebook, send meg en melding og eg sender rett over helga 🙂
Takk for en flott deltagelse 🙂

* * * *

Nå sitter eg høyt med begge beina! Hælene dunker som besatt, men me har en HAUG med deilige kaker og Ali er virkelig imponert over min innsats hehe Kakene er selvfølgelige PERFEKT!

Nå skal Ali bare rydde siden eg er kaputt! Amira kommer her etter jobb skal me spise god middag som Ali laget i går, der etter blir det fredagskos med The Voice og deilige kaker 🙂 Må få litt fart på strikketøyene også, 2 uker til genseren må være ferdig 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG FREDAG

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#giveaway #trekning #5vinnere #maskemakører #luxus

4 kommentarer
    1. Hipp hipp hurra til alle vinneren, deriblant meg 😳😃. Dette hadde jeg aldri trodd!!! Tusen takk ❤️

    2. Så hyggelig å vinne. Gleder meg masse til å se og ta på disse søte markørene. God helg til deg Vibbedille 😗

    3. HærrligeLondon førr en overraskelse. Nå blei eg glad. Tusen takk😘

Siste innlegg