ROMANTISK STRIKKEDESIGN

Anna Johanna

Er du en Romatikker, ja så er du det hele året, ikkje sant? Dessuten er det sunt med litt Romance
i hverdagen og hvorfor ikkje i strikkekurven også?? Når utfallet blir så lekkert som dette blir det hele bare et dumt spørsmål hihi Dessuten er det skikkelig gøy å strikke litt Lace i et herlig garn 🙂
Det er rett å slett et prosjekt for ren nytelse <3 

 

 

 

LALA
Bildet over
Opp til 128 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Anna Johanna

 

SOULFUL
Opp til 128 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Anna Johanna

 

SOULFUL SWEATER
Opp til 128 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Anna Johanna

 

UAN
Opp til 128 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Her i huset er absolutt dagen i fullsving! Høylytte gitartoner strømmer ut av DibHassan sitt rom og Ali tok på seg arbeidsklær og ligger i dette øyeblikket under bilen og mekker! Jadda, hver sin lyst hehe
Eg der i mot bare suller og ser på Real Housewife! OMG! Snakk om DRAMA og et liv eg absolutt ikkje ville ha levd, ikkje om eg fikk betalt en gang! Takke meg til å bo/leve her på landet rett ved havet 🙂

Har allerede fått strikket en del + at eg har begynt å selge unna leker og div som ungene ikkje lenger viser interesse for! Ikkje vil de samle på det og IKKJE vil eg bruke skapplass på det! Når dagen kommer og barnebarna er på plass, ja da kan me heller kjøpe litt leker. Noen ting betyr selvfølgelig litt extra og er blitt pakket i esker og ligger på hylla i garasjen 🙂

Sola skinner og det er absolutt turvær, men når Ali finner det nødvendig å bruke været på litt nødvendig mekking, ja da er jo det mer viktig. Regner også med at middagen faller på meg i dag siden han er opptatt så takk og pris for at det er Hamburgere på menyen *ler* det skal eg fikse lett!

Men som alle andre fine spiser me litt sent i helgene så eg kan ennå nyte noen timer her i Go`stolen med genseren Grankvist 🙂 I kwell skal eg faktisk KOSE meg med “Skal Vi danse” og eg heier allerede på Marna/ Komikerfrue! Hun er bare helt herlig og rå 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS KWELL!

Oppskriftene på Mamoul kakene kommer senere eller i morgen 🙂

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #patter #strikkeoppskrift #romance #romantiskstrikk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstlrstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg