SAMMEN ER VI STERKE

//sponset

 

YES! Da var endelig GLADPAKKEN i hus og eg skal KOoOSE meg med å strikke et verdigfulltsjerf eller sjal! Eg har også en del Oransj Faerytale fra i fjor som eg tror eg sper på med 🙂
Extra mykt da vettu 🙂

#ORANSJESKJERF ? er et kraftfullt symbol på omsorg, solidaritet, medmenneskelighet, empati
og omtanke for de som sliter. Et tegn på at du bryr deg, og at du ønsker å bidra til et varmere samfunn.

I samarbeid med Kirkens Bymisjon lanserer House Of Yarn et nydelig, lunt og varmt #Oransjeskjerf-garn. Nå er det kun dette som gjelder. 5 kroner fra hvert nøste går til Kirkens Bymisjon sitt fantastiske arbeid for gatas folk og andre som sliter med livene sine. Takk for at også du hjelper oss å hjelpe!

 

 

Garnet selges i disse dager i de fleste garnbutikker og Europris 🙂

 


I fjor ble det levert inn over 15.000 sjerf til Kirkens Bymisjon over hele landet!
Tenk om me klarer å slå den rekorden i år! WOW det hadde vært flott!

Nå kan me strikke hele september og oktober og 1.november da skal byene fra
sør til nord kles i oransje! Det blir helt MAGISK!

Du kan også bruke det oransje garnet du måtte ha i samlingen din, men som sagt, bruker du garnet over støtter du opp med 5 kr pr nøste. Ta bilde av garnet ditt og det påbegynte skjerfet og spre det rundt hvor du måtte ferdes på nett, bruk emneknaggene #oransjeskjerf #etvarmeresamfunn #sammenervisterke #kirkensbymisjon

Trenger du en Idè eller oppskrift til hvilket skjerf eller sjal du vil strikke!? HER finner du FLOTTE oppskrifter! Det er også en enkel oppskrift på banderoleren på garnet 🙂 Dette er noe alle kan strikke 🙂 

Tja, da er det vel bare å hente seg en pinne og legge opp?
Pinne nr 6 og eg er i gang <3 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS VÅT TIRSDAG VIDERE

Go`klem fra ei Vibbedille i Strikkemodus 🙂

#strikk #oransjeskjerf #kirkensbymisjon #etvarmeresamfunn #sammenervisterke #gledensomgruerseg #houseofyarn

6 kommentarer
    1. Kjempefint at du snakker så mye om dette prosjektet! Jeg er i gang med et skjerf og har planer om et til – har funnet frem alt jeg har av oransje garn (ikke veldig mye, men nok til et par skjerf). I tillegg tenkte å strikke noen sokkepar og levere til Kirkens Bymisjon samtidig – og kanskje en lue eller 3.
      Gos strikkekveld!

    2. Som du så tidligere i dag er jeg allerede ferdig med skjerf nr. 1 og skal kjøpe mer garn bare jeg blir kvitt denne hersens forkjølelsen som herjer kroppen min akkurat nå. 🙁
      Superbra tiltak, har deltatt i flere år allerede. 😀 Akkurat passe fin tv-strikk også. 😉
      Ha en fin strikkekveld.

    3. Så flott at du gjør det! Jeg så det her på facebook for litt siden, men har ikke fått vært og sett etter slikt garn. Håper å finne det ganske snart, så jeg også får strikket og støttet en god sak 🙂

    4. Denne fargen skal jeg ha og jeg støtter en god sak samtidig .
      Frem med strikkepinner .
      Tar du turen innom meg leser kunsten å dele uten å dele alt
      Ha en fin kveld
      Sissel

Siste innlegg