STRIKKEDESIGN HØSTEN 2017


Brooklyn Tweed/ Jared Flood

Kan TROOO eg ble overlykkelig over å se noen av fargene som skal være i år, ikkje for det at eg bryr meg for eg strikker i akkurat det eg ønsker, men du har jo hørt på det maset mitt om Oker/Sennep en stund hehe Eg tror f.eks eg har bestemt meg for fargene i den en Trudilutt til Pinneguri; OKER!
Ja da kan eg jo teste å se om eg i det minste liker å strikke med den, skal jo ha andre farger også,
men får se hva eg velger 🙂

UANSETT, denne jakken til Jared Flood var jo berre lækker, spesielt da i fargene +
den har en LEKKER front! Stikk inn å ta en titt da vel 🙂

 

 

GALLOWAY
Bildet over
Opp til 145 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 


Brooklyn Tweed/ Gudrun Johnston

 

VOE
Opp til 135,5 cm rundt brystet

 

 


Åååå det kommer såååå mye fint!
Disse 2 er fra Høstkolleksjonen`17 til Brooklyn Tweed 🙂 LOVE IT!

 

 

 

 

 


Årets Pysjmote er der i mot veldig fargerik OG morsom! Som eg nevnte så ville eg ha meg enda en slik pysj, bare MYE større! Som sagt så gjort! Da eg var ut å kjørte mor mi dag svippet me innom Sparkjøp og eg tok den største som er XXL og disse pysjene er utrolig romslige og gode. Nå kan eg virkelig krype godt inni den og snu meg i buksa, akkurat som eg ELSKER!

Ja du vet, den første eg kjøpte krympet jakken ganske mye og ble litt trang over skuldrene
og sånn kan man da slettes ikkje kose seg i!

Har allerede hatt meg en dusj eg og KwellsKosen er startet! Mor mi kwile på sofaen og eg har litt
Me Time, etterpå skal eg varme opp litt Ma`amoul til kaffien 🙂 Har ikkje ennå fått skrevet ned oppskriften på Knafeh, men det kommer 🙂 Vet at noen av dere venter på nettopp den 🙂

Nå skal eg bare feste noen tråder på en votter før eg legger opp til Nr 2 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille i KoseModus 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #høstkolleksjonen2017 #brooklydtweed #jaredflood #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg