HERLIGE LOMMER!!

Foto: Abizel/ Design: Laura Aylor

 

Lommer er jammen ikkje bare bare! EG har fortsatt ikkje kommet til en enighet med meg selv hva angår de lommene til FanaJakken! Likte veldig godt de over her! Ja eg kunne jo hatt de nederst på jakken og bare strikke hele mønsterborden en gang til, ja for eg kan jo ikkje bare utelukke den på hele jakkefronten! Har også lyst på skrå lommer….Eg surrer så mye frem og tilbake ang dette at det skulle ikkje forundre meg om eg ender opp UTEN lommer!

 

Prøver så godt eg kan å lete frem bilder av ideèr, men du vet når du virkelig leter
etter noen spesifikk så finner du alt annet!??

 

Uansett, eg falt i grunnen for hele jakka over her eg, men det var lommene som fanget oppmerksomheten 🙂 Hadde det vært en annen jakke eg strikket hadde eg kopiert hele rillestrikk lommen tvert! Det passer dog ikkje helt inn på ei FanaJakke med riller 🙂
Tja, tror hva eg ender opp med??

 

 

 

 

Laura Aylor

 

GRAYSON
Bildene over
Opp til 53″ rundt brystet

 

 

 

* * * *

Hjelpe det meg som eg har sovet i natt! Sovnet PANG litt over 12 i går, klasket av alarmen i morges
og glippet først på øynene da Ali vekket meg kl 9! Det ble en lang og god nattesøvn det 🙂
Trengte virkelig å hente meg litt inn hva angår søvnen så nå er eg sikkert ajoùr 🙂

Er ikkje så veldig glad i mandager….mye av dette skyldes treningen til DibHassan om kwellen…..
Først levere kl 19.30 og så hente kl 21, eg starter liksom kwellen kl 20 hehe Da gjelder det å roe ned og ta dagens siste depo dose, det å måtte fyke ut igjen litt før kl 21 er litt stress syns eg så av og til så kjører Ali ut alene, men noen ganger er me ute på tur mens treningen pågår.
Får se hva formen tillater i dag! Dib skal også se formen an denne uka! Jepp, til helga er det igjen tid for Rogalands Mesterskapet og han vaier litt frem/tilbake om han skal stille eller ei 🙂 Stiller han blir det hele søndagen i en idrettshall! I tilfellet skal eg være beredt både med mat og kaffi! JuHuuuu

Ser nå ut som om dagen blir ganske så avslappende, DibHassan sykler til skolen så eg trenger ikkje gå ut hehe Ja eg vet, eg trives best hjemme 🙂 Ok med litt lufteturer, men man gjør jo det man kan for at dagen skal bli fin og god uansett hva det måtte bety 🙂 Eg har uansett en tommel å strikke ferdig,
ikkje mange omgangene igjen gitt så eg satser også på noe stolpestrikke etter hvert 🙂

Har fått litt tips hva gjelder serier på Netflix så de må eg jo sjekke ut 🙂

NYT MANDAGEN OG HA
EN FLOTT UKESTART

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikklomme #pocket #jacket #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogger #bloggglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. nyydelige lommer..Jeg skal gjøre stripejakken som jeg kjøpte hos deg, litt lengre i bolen.
      da blir det slike riller nedenfor stripene og med slike lommer…blir bra tror jeg.Vil ha den litt nedover rumpa da ..Klemz..
      Hva er nytt på nettflix da?

    2. irmelin watnedal: Ahaa så smart! Du må vise meg hvordan den blir 🙂

      Nyhet på Netflix er LUCIFER! Eg elsket den og venter på neste sesong 🙂

Siste innlegg