KALD VINTER = TJUKKE TEPPER

Kalurah Hudson


Dette er sjansen du trenger for å få SommerKroppen 2018! Tenk det du! 2 salige fluer i en smekk, Jepp, her får du virkelig trent Biceps`en din og eg er sikker på at du også må jobbe litt med magemusklene og lårmusklene når du spenner fra i sofaen for å få ferdig den første pinnen!
Dette er harde skyts! Pinne nr 19 er slettes ikkje til å spøke med, men FOR et lekkert teppe da!??
Sier ikkje nei takk til noe mer markerte biceps om eg til slutt kan surre meg inn i en så rålekkert teppe! OMG! Fristet? Link under, Klikk Klikk og Swusj har du oppskriften
og garn er eg overbevist om at du har 🙂

 

 

THE ASPENS
Bildet over
Str ca 100 cm X 137 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalurah Hudson

 

GARDEN PATH THROW
Str 116 cm X 116 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalurah Hudson

 

Gode tøfler og herlig teppe hører sammen!

 

 

MEOW – CCASIN SLIPPERS
Str S-M-L

 

 

 

 

 

* * * *

Jøss, lørdagen fyker av sted og snart er det avgårde i dobbel bursdag! En 1 års dag og en 6 års dag! SÅÅÅ gøy! Siden hovedpersonene er veldig unge tillater eg meg til å stille en KNÆSJ Rosa/Rød
Still Light! Skikkelig egnet vil eg påstå 🙂 Her skal det lekes og tulles 🙂

Ute har det vært Dugnad i Sameiet og Ali har virkelig jobbet godt 🙂 Eg har bare sullet som vanlig,
men nå har eg faktisk fått strikket noen runder så eg nærmer meg finish! JuHuuu kanskje det blir en til!

Eg må lade opp til i kwell ser du for da blir den DANS! Skikkelig kjekt når det er BRA folk med 🙂
Eg stemmer som vanlig på Marna 🙂 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN LØRDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #tjukketeppper #strikketepper #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger #

1 kommentar
    1. Good søndag 🙂 Digger de tøflene der altså 😀 Hadde det ikke vært for at jeg er elendig å lese oppskrifter og holder på med en egenkomponert patentgenser(som forøvrig blir to rette og to vrange hele genseren siden jeg ikke skjønte bæra av patent) hadde jeg kasta meg over de tøflene for de er magisk fine :DDDD

Siste innlegg