DETTE HAR EG VENTA PÅ!

Design: Isabell Kraemer

Eg har jo nevnt at eg følger Isabell Kraemer på Insta og der dukker det rett som det er opp sneakpeek på kommende design og du vet, eg har virkelig problemer med å vente! Ble så GLAD da eg oppdaget
i går at dette var ferdig! JuHuuuu Nå kan eg ENDELIG znappe til meg oppskrifta og sette det i køen!

HVEM vil vel ikkje ha et så deilig sjal, Åsså med Pom-Pom`er da! Så herlig 🙂
Ja du kan jo velger, hva med frynser eller dusker? Det kan også bli kult og er litt smak og behag!
EG der i mot ville hadde slike søte Pom-Pom`er <3 

 

 

 Design: Isabell Kraemer

 

 

A GIRL`S BEST FRIEND
Bildene over
Str 70 cm X 180 cm

Strikkes fra nakken og ned 🙂

 

 

 

 

* * * *

Å men eg skal KOoOSE meg i dag! Mmmm det er så DEILIG det eg strikker på akkurat nå!
Det er virkelig ren nytelse å strikke med Wollmeise! Eg må slutte å spare på det og heller strikke fine ting av det! Eg vet at også DibHassan ønsker seg en ny Wollmeise genser!

Han hadde en, den er for lengs blitt for liten:


Denne strikket eg til han i 2011 og han ELSKET den! “Den er så myk og god mamma”
Var hans forklaring + han ELSKET fargene! Ja vettu? Han fikk sine egne Wollmeisenøster fra
Tante Ulla og det var virkelig STOR stas. Der etter tegnet han genseren på et ark og ga til meg og sa: “Du klarer helt sikkert å strikke denne du mamma” Ååååå han var så stolt da den var ferdig
og eg måtte omtrent vaske den om kwellen og la den tørke over natta 🙂

 

Da den ble for liten og eg spurte om Trym kunne arve den fikk eg til svar at den skulle IKKJE ut av skapet! hehe Og det må jo han få lov å bestemme og enda så ligger den på øverste hylle for den skal han ha til egne barn sier han 🙂 Så kjekt at noe var så vellykket. Så altså, siden denne ble for liten har han etterlyst en ny en, men noe mer nøytral da 🙂 For de som lurer har eg brukt en Nøstebarn Genser oppskrift sånn ca og den veier 380 gr/ str 12 år. Strikket på pinne 2,5 og 3

Tja, som sagt så skal eg bare roe helt ned i dag, er dønn sliten etter gårsdagen! Ja eg VET eg bare satt i en frisørstol og gjorde egentlig veldig lite, MEN en slik dag koster meg vanvittig mye:

For det første må eg stå opp veldig tidlig for å få i meg medisinene slik at eg kan gjøre bil og eg kan IKKJE røre medisin før eg er hjemme igjen. Dvs eg kan ikkje ta påfyllingsmedisin noen eg bruker ca 3 ganger til dagen! Så eg tok morgen“coctailen” ca 06.45 og fikk ikkje ny medisin før kl 16.15 og det er virkelig mange timer så kroppen var ganske herpa om eg kan si det slik! Det river og sliter i hele magen og ryggen + at det trengs i allefall 2 doser i løpet av ca 3-4 timer før det har roet seg ned.
Så ja det er virkelig slitsom, men akk så verdt det og av og til klarer eg slike dager, men eg gjør det egentlig bare for meg selv om du skjønner!?? Eg kunne ikkje gjort dette hver uke f.eks.

Det neste på planen her er å ta meg en dusj, sette på en maskin med klær og koke ny kaffi!
Der etter blir det vel nesten bare dilling og strikking 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

Go`klem fra ei ganske sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #isabellkraemer #agirlsbestfrind #shawl #sjal #pompom #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg