STRIKKEDESIGN TIL Å DÅNE AV!

Trin-Annelie


Noen mønster formelig bare LYSER i mot deg og du får en følelse av at DEN, ja DEN må du bare strikke og det er nøyaktig som skjer når eg ser den på bildet over! Selve mønsteret er jo ikkje noe avansert, men FARGENE! Ahaaa de bare flyter så lekkert sammen! Eneste som er synd syns eg er at den strikkes Bottom-Up, men tja, muligens eg hadde klart å bare snu det? Hmmm oppskriften føler eg at eg bare MÅ ha så får eg se hva som skjer! Fargene kan eg jo uansett bruke et annet sted
om noe som passer skulle dukke opp 🙂

 

 

RAGNA
Bildet over
Opp til 132 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Trin-Annelie
 

Her ble eg dønn forelsket i halsen! Garanter lun og god en kald vinterdag! Eg har etter flere operasjoner i halsen problemer med å ha noe klemt inn til halsen så derfor kunne denne fint erstattet en høyhalset genser som det absolutt kan være behov for her i vest når stormene herjer!

 

 

MIDVINTER
Opp til 143 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Jadda, nok en ISkald morgen og i natt har døra stått åpen!! + at Milo hadde servert en SKIKKELIG utflytende og delikat hårball rett foran stolen min! Argh! Definitivt bakdelen med katt! Men ok, det var bare å sette i gang og frem med Ajax og mopp og det FØR eg hadde fått kaffi eller i det hele tatt var våken!! Sto formelig å trippet for gulvet var så kaldt det kjentes ut som rim!! OMG! Dette kan vel kalles PANG-Start!?? Kom etter hvert på at det er jo mandag, så var det liksom helt greit hehe

Sola skinner i det minstre fra skyfri himmel og det var vel ikkje helt DET været som var meldt?? Jaja etter en kjapp titt på Yr så begynner det visst å blåse opp til kwellen og i morgen skal det bli STERK kuling og ikkje minst regn, regn og atter regn….Dvs eg bare må nyte dagen i dag 🙂

Eg fikk strikket meg opp på halsen igjen i går og NÅ er eg veldig fornøyd med hvordan kvaliteten ble 🙂 Skikkelig kjekt med et sånt lite strikketøy 🙂 Oppskriften er veldig enkel og grei 🙂 Fint diagram som er lett å skjønne, akkurat et slikt strikketøy som eg trengte 🙂 hehe

Tror nok dette blir en skjønn og fin gave, vurderer å strikket et hals/lue sett til, 
da noe større størrelse og andre farger 🙂 Alltid MYE på gang haha Men nå skal eg sette i gang dagen, ja for NOE må man gjøre selv om det er FERIE! Tenker eg starter rolig med å sette på en maskin
med klær og etter hvert brette et stativ med sengetøy 🙂 Kanskje eg får Ali til å ta stuegulvet? hihi

KOS DEG MASSE OG NYT
DENNE HERLIGE DAGEN 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #genser #sweater #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg