KNALLTØFFE PUTER – GRATIS OPPSKRIFTER

Susan E. Kennedy


PUTER! Ja DET kan faktisk være skikkelig gøyale gaver skal eg si deg! Her får du oppskrift gratis på
4 varianter, hvis du legger til din egen fantasi, ja så kan du lage ei pute til akkurat hvem du vil!

Bruk farger mottaker elsker, personaliser dem på en måte som du vet faller i smak. Bruk det garnet du vil (men vær obs på størrelsen) Den største puta her er ca 50X50 cm Ahaaa herlig for ei kosepute
i sofakroken 🙂 Nå er det jo IN med masse puter i sofaen så det er bare å hekle i vei! Eg likte veldig godt den avlange i fronten her så kanskje eg burde hatt meg ei sånn ei??

 

 

 

MOUNTAIN AND MESA PILLOW SET
Bildet over

 

 

 

 

 

* * * *

Ser du? Ja nå er det allerede onsdag og helga er RETT foran oss!! Ikkje bare DET, men det er 1.november, altså: NESTE måned er det JUL!!! I slutten av denne måneden skal eg begynne
å PYNTE!! OMG! Hmmm kom litt brått på sånn plutselig!

 

Eg sto opp litt før 9 i dag og posten hadde allerede vært her og på spisebordet lå det en pakke fra Strikkenett!!! JuHuuuuu SÅÅÅÅ deilig! Fikk lyst å bare kaste meg rundt og sette i gang med den planlagde Julegaven!! Skal prøve å være streng med meg selv og få ferdig det 4.paret med tøfler først.
Du skal få se hva eg har kjøpt for det er så lekkert kan du troooo!!! Billig var det også! ME LIKE!

 

Eg hadde skikkelig herlig og koselig besøk i går og utover kwellen, ja eg hadde jo planer om å lage ChiliKakao (Fast ritual for Dib og meg på Halloween) men eg glemte det for me hadde det jo så koselig! Eg er jo kjent for å gjøre dagene til det EG vil dem skal være så Dib og eg tar HalloweenKosen i kwell 🙂 Var bare et DING-DONG på døra i går og 2 spøkelser så Dib delte ut litt snop og alle var fornøyde 🙂 Me skal også på konferanse på skolen i dag (Spennende) og etter på er planen å gå innom hos mor mi ei stund siden hun har bursdag i dag 🙂

Planene akkurat nå? Bare slappe av og ladet opp til eg skal på skolen i ettermiddag 🙂 + Strikke det tøffelparet ferdig tenkte eg, ja for eg har mest lyst til å strikke SJAL! Ååååå ja, planen er å strikke mitt favorittsjal i en Julegave og eg vet at det blir kjempelekkert! Eg skal vise deg og du skal få oppskrift, men først må eg ha noe mer kaffi og så skal eg ta bilder 🙂 Du får ha en skjønn dag enn så lenge 🙂

 

KOS DEG!

Go`klem fra ei Gira Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #pattern #freepattern #pillow #gratishekleoppskrift #pute #heklepute #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #bloggglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg