DEILIGE STRIPER – BARNEKJOLER

Designet av Lone Kjeldsen

Noe av det kjekkeste med Lone sin design er at de er sååå lekne! Ja det er sånn at ungene foretrekker plaggene fordi det er gøy å ha de på seg 🙂 Striper kan være være både lekkert, stilig, stramt og som sagt veeeeldig gøy! Eg klamrer til meg alt som har striper omtrent!

Eg har flere av Lone sine design og eg anbefaler de på det varmeste!

 

 

PYT DRESS
Bildet over
Str 1–>6 år

 

 

 

 

 

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

 

 

DRESS FOR IDA
Str 2–>6 år

 

 

 

 

 

* * * *

Ååååå da eg kom hjem etter kurset vettu så var meninga at eg skulle lage middag, men eg ble møtt av en deilig lasagne duft allerede i gangen og eg trakk et lettet sukk! haha Har ikkje før kommet inn døra så ringer mobilen, det var en som skulle kjøpe all lego til Dib og swusj så var han mange kroner rikere- så det spørs om det ikkje snart kommer en ny gitar i hus!

Men tilbake til Ålgård og Garnfarging! Jadda, nå har eg lært litt! Har farget litt før, men nå fikk eg øynene opp for litt andre teknikker og det er jo gøy! Blir aldri utlært når det kommer til garn og strikking vettu så det spørs om ikkje all Farge Pasta`en eg har blir brukt opp på garnet og ikkje Julesnopet! hehe
Må nok til med å kjøpe litt mer farger også vil eg tro *Farlig*

Garnet mitt henger til tørk, men du skal få se det når det er tørt og eg har laget hesper 🙂
Er du nysgjerrig kan du gå inn på SnapChat (vibbedille) så kan du se litt sneakpeek 🙂

Planene mine nå er å bare KOoOSE meg og nyte kwellen! Skal strikke videre på den deilige
votten min og ikkje tenke på sååå mye mer 🙂

KOS DEG MASSE
OG HA EN DEILIG KWELL

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #lonekjeldsen #stripestrikk #striper #barnekjoler #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Søt kjole da 🙂 Moro å strikke, jeg driver bare med luer om dagen. For å få ferdig til julekalenderen min på bloggen 🙂

Siste innlegg