INTERWEAVES KNITS WINTER 2018

Interweave/ Harper Point

Åååå det finnes så mange lekre strikkeblader, ja det er nesten som man ikkje klarer å velge! Da får du som regel ganske mange flotte oppskrifter samlet på et sted + en del annet koselig lesestoff, ja en skikkelig Go`sak å kose seg med i sofakroken 🙂 Denne genseren over her må eg si eg likte veldig godt og fristelsen er stor 🙂 + Plukket ut noen av de eg kunne tenkte meg eg, men du kan godt
se alle designene som er i bladet HER!

 

 

MOUNT LORNE PULLOVER
Bildet over
Opp til str 56″ i brystvidde

 

 

 

 

 

 

 

 

Interweaves/ Harper Point

 

GRAND FORKS PULLOVER
Opp til str 53″ i brystvidde

 

 

 

 

 

 

 

 

Interweaves/ Harper Point

 

DAWSON CITY PULLOVER
Opp til 54″ i brystvidde

 

 

Disse 3 oppskriftene og enda mange flere finner du i det NYESTE Interweaves som kom ut nå
i november! Vil du gjøre det enkelt, ja da kan du f.eks kjøpe bladet 
HER! Angrer i grunnen på at eg avsluttet abonnementen mitt…..Bladet kan lastes ned så snart det er betalt 🙂

 

 

 

 

* * * *

Hmmm eg trodde eg skulle få en tidlig og ikkje minst lang morgen i dag eg! Ja HALLO, eg la meg jo klokka 12 og sovnet på vei ned til puta! Satte ikkje på alarmen for eg tenkte at eg kom garantert til
å våkne tidlig, men den gang ei…..eg våknet 10.30!!! OMG! Snakk om å sove, men nå føler eg meg totalt uthvilt så det gjorde nok godt ja så muligheten for rangel i kwell er stor 🙂

Ute blåser det ekstremt og det hagler! Skikkelig Koselig InneStrikke-Vær så det er bare å komme seg
i seget og få ting gjort før man setter seg ned og nyter lørdagen 🙂 Det blir å fortsette på det 3.paret med Bårevotter og eg tror faktisk det kan bli ENDA et par 🙂 Skikkelig gøy!

For dere som bor her i distriktete så kan eg jo informere om at det er Julemesse i Havørnhallen her i Tananger så er du ute å kjører er det nok verdt en svipptur innom 🙂

Nå blir det eg kjapp dusj og en kontroll på at ting og tang er på stell her i heimen før eg starter dagens første strikkeøkt, stearinlysa er tente så eg er klar 🙂
 


Forresten, utrolig mye koselig kommentarer fra dere på
Julebakst innlegget mitt! Godt å se at me er mange som holder tradisjonen tro, selv om eg blir beskyldt for å fremme fråtsing hehe

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG DEILIG LØRDAG

Go`klem fra ei Uthvilt Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #interweavesknitswinter2018 #interweaves #strikeoppskrift #rundfelling #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg