DEN HELDIGE VINNEREN ER….?

 Lunamon Design

 

Da var det på tide å sjekke hvem den heldig er i dag da! Vinneren får strikkeoppskrift både på Vindunktrekk OG Vinflasketrekk. Festlig å strikke hvis du f.eks skal gi bort en av delen, eller du skal gjøre som eg gjorde i dag og kjøpe en Luksus Utgave av en Olivenolje! Alle fine flasker trenger jo et lekkert trekk 🙂 Du kan jo som eg nevnte tidligere stæsje trekket opp slik du selv ønsker 🙂

 


Lunamon Design

Vinneren denne gangen er

GUNN KRISTIN HALLAND

 

 

 

Gratulerer så mye!

Send en mail til Monica (Lunamon Design) og hun sender deg oppskriften,
i mens kan du jo rote frem litt passende garn 🙂
monica@ kennel-hexeberg.no

Til deg som ikkje vant, vær ikkje lei, det går an å kjøpe oppskriften som inkl begge
oppskriften og det gjør du HER!

 

 

* * * *

 

 

I dag har eg faktisk vært litt effektiv! Hvis du har følgt med på Snapchat (vibbedille) har du allerede sett alt det deilige FruktFlesket eg har klippet opp!? Eneste problemet me har er at eg husker søren ikkje hvor eg satte de Juleglassene à la Norges Glass i fjor! Ja de er de eg fyller opp med flesk! Enn så lenge ligger alt fleske i ei stor stekeform med tett plastikk rundt seg! Ali skal lete i garasjen i morgen.
Har også laget en porsjon Sur sitron og en med Søt sitron, de skal eg klippe i morgen 🙂

 

Ali og eg har også vært på butikken(e) her ned så nå har eg også mandler i hus, satser på “brenning”
i helgen + litt andre ingrediense så ikkje umulig at det blir flere kaker i morgen. Julemiddagen

(Kalkun på nesten 7 kg!!) er også i hus, mysteriet nå er HVORDAN får Kalkuna i Fryseren!?!?
Venter i spenning på det resultatet!

Inni mellom klipping av Flesk har eg også sittet å tegnet mønster som eg skal bruke på ei sånn “Lighthouse Hat” til en skjønnas som sikkert trenge ei tøff lue 🙂 Skal straks kaste meg over strikketøyet og eg HÅPER det blir like vellykket som eg ser det for meg i hodet 🙂

Har akkurat hatt meg en lang og god dusj, inkl raking av en godt opparbeidet vinterpels +
at negler er blitt Julerøde så nå begynner eg å bli klar 🙂 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL!

Heia Norge i kwell!

Go`klem fra ei like Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #vinneravgiveaway #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg