FESTLIG LUE TIL DE MINSTE – GRATIS OPPSKRIFT

Helen McLean


Det er plenty av tid frem til Jul, ja du rekker fint noen av disse luene! Tja et par timer på kwellen så er selve lua ferdig og ansiktet fixer du i en fei vil tro! Det går fort når man hekler og ting vokser fort fort 🙂 Tenker mangen små blir gald for akkurat en slik lue! Ja for hvem liker vel ikkje Toget Thomas??

 

 

TODDLER TRAIN HAT
Bildet over
Str 1-3 år

* * * *

Ali er best,ingen protest! Han fikset piggdekk på AMira sin bil slik at eg kom meg ut og fikk i hus det eg hadde planlagt! Han vurderte å vente til onsdag med å gjøre det siden det var meldt 6 gr og da vil nok snø og is forsvinne, men i steden for så måket han og kakket bort is slik at han kunne jekke opp bilen! JuHuuu så bra!

Dvs også si at eg kan uten problem kjøre Dib til trening og Amira henter han med seg hjem side hun måtte jobbe dobbelt skift i dag! Ja det ble en virkelig lang dag på henne! Siste trening i dag faktisk! Gradering i morgen! JuHuuuu Det blir så spennende! Gleder meg masse + at nevøen vår skal bli med å se på så det er ekstra stas 🙂

Har ikkje blitt strikket en maske ennå i dag! Da Dib og eg kom hjem var nevøen vår her noe som er veldig koselig (Ser han sjelden siden han bor i Oslo og jobber i Tromsø!) så me ble sittende å skravle og skravle, da han gikk kastet eg meg over dillet eg hadde kjøpt til kalenderen, fikk pakket og hengt det opp 🙂
Der etter laget eg en enkel middag, men Dib elsker blomkålsuppe så det gikk ned på høykant!

Nå skal eg bare trekke pusten litt og ladet opp litt før me hiver oss i bilen og når eg kommer hjem skal eg RETT i dusjen for eg føler meg kald i beinet!!! Fikk skikkelig frost i meg i dag!

KOS DEG OG HA EN
PRODUKTIV DAG

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #pattern #freepattern #gratishekleoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg