FARGEEKSPLOSJON! -GØYALE OPPSKRIFTER

Megan Meyer

 

Hvis det er noe som virkelig hører sammen så er det SNØ og FARGER! Sterke, klare og GLADE farger! Veldig gjerne regnbuens farger som er brukt i disse designene, du vil skinne på lang avstand om du slenger dette sjerfet rundt halsen + at dette er farger som virkelig gjør deg jublende glad 🙂

Ut i fra hva eg kan se så er det full fart med staver på dette sjerfet så her kan absolutt alle sette i gang å svinge nåla! Både sjerfet, vottene og lua er strikket i Lion Brand Mandala, meeen eg strikker ikkje av Acryl så eg hadde nok heller gått for Kauni 🙂 Det er ikkje mange meterene som skiller her på
150 gram, Lion Brand Mandala har en strikkefasthet på 22m/10 cm og Kauni har 23 m så det skulle vel gå helt fint + at det finnes Regnbuefarger i Kauni også! Regnbuefargen har fargekode EQ 🙂

 

 

 

 

CHROMA SCARF
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megan Meyer

 

 

CHROMA MITTENS
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megan Meyer

 

CHROMA HAT
Voksen Størrelse

 

 

 

 

* * * *

Ok, nå har eg vært Kvalitetstester på noe av maten for Ali så eg er i grunnen god og mett 🙂
Det er jo det beste med hans kjøkkenaktiviteter hehe Både ungene og eg syns det er storveis!
Akkurat nå har han en pause, men eg regner med at han kommer til å holde i noen timer til +
hele morgendagen, blir mye mat av sånt!

Eg har bare slappet av og koset meg med andre ord! Tok meg en lengre dusj, fikk på Julepysjen
og strikket 🙂 Har kun 1 rapport igjen + kanten på sjalet, men problemet ramlet rett i hodet mitt når eg tenker på blokking! Sist me var på Biltema spurte eg etter de grå puslemattene, de så bare RART på meg og det eneste de fikk opp da de søkte var YOGAMATTER!?!?! Regner med du vet hvilke eg mener? Ja eg VET de har lekematter på Nille, men eg vil ha de GRÅ! De på Nille har løs tall i seg og er i tusen farger noe eg ikkje vil ha fordi eg skal kunne ta bilder av et sjal på blokking
hvor eg kan SE sjalet 🙂 Fortell meg gjerne hva disse grå mattene heter og hvor de har de 🙂

Har også satt frem Julekaker i dag, nå bør de eg bor med her altså bare hogge inn!! hehe Har hatt noen dagers pause, men nå er det på`an igjen! Snart Januar og da bør søren meg boksene være tomme hvis ikkje blir det Julekaker i matboksene til de er det hehe

Tja, tror bare eg fortsetter stille og rolig på sjalet mens eg koser meg med en BRA serie; MANHUNT:UNABOMBER på Netflix 🙂 Liker slike serier eg 🙂

KOS DEG OG HA EN DEILIG
ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #pattern #strikkeoppskrift #hekleoppskrift #sjerf #lue #votter #regnbuefarger #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer
    1. Eneste grå puslemattene jeg vet om har de på Jula -og der heter de treningmatte 4-pk

    2. Tika: Takk skal du ha 🙂 Da skal eg ta en titt neste gang eg er i nærheten, men det rare er at eg har sett de grå mattene på Biltema tidligere. Eg firkanta pakka med flere gråe matter, like de pakkene med fargerike som de har på Nille 🙂 Mulig de har slutta med de

    3. Hei ☺
      Prøvde en liten kommentar med link, og den ble visst slukt av spam filteret på bloggen din 😉
      Hvis du søker på treningsmatte på Biltema.no, kommer det opp noen grå “puslematter” og yogamatte… – de puslegreiene er kanskje det du leter etter… ☺

    4. Tante Ulla: Skal STRAKS testes ut! Eg så de hadde noe puslematter,men hver brikke var GIGA store hehe Men de eg så tidligere var sånn type 30-40 cm store brikke, må sjekke 🙂

    5. Jeg har kjøpt mine grå på Jula. 4 stk (kvadratiske) i pakken til kr 179,- Søk opp Treningsmatte.

Siste innlegg