INGEN HADDE RIKTIG!!!


Er ganske rart hvordan man enkelte ganger bare følger et spor som allerede er lagt hehe Så det tydelig i denne Give Away`en eg har hatt. Spørsmålet var hvor mange erter det er i flaska og eg kommenterte t.o.m at det er “mer enn du aner” 
Etter at de første kommentarene kom inn bare fortsatte det i samme gata, ingen som turde virkelig trø til, eg ga også beskjed i et senere innlegg at det gjelder å trø til med antall erter, noen hoppet i fra, men stort sett så gjettet nesten alle omtrent det samme hehe Ja eg må le litt for me er rare hehe

 

ANYWAY, en vinner skal kåres for selv om ingen gjettet riktig blir det den som er nærmest så la meg nå se……*blar i boka og regner og teller* Da har eg gått gjennom listene og det var en som utmerket seg en del mer enn andre og gjettet 783 erter, i flaska var det 726 stk så det ble en differanse på 57!
WOOOW i denne sammenhengen var det absolutt innafor og den heldig som får disse herlige vottene som eg har strikket og Pinneguri har designet er…..*Trommevirvel*

GRETE (glhog)

GRATULERER! Håper fargen falt i smak og at vottene blir mye brukt!
Send meg adressen din på en mail; [email protected] eller om du melder med på FB

Til dere som ikkje vant, men likevel ønsker vottene: HER kan du kjøpe oppskriften og så skal eg garantere at du får en kjekt og spennende strikketøy 🙂

 

 

 

 

Pga en TABBE er eg litt sånn uttafor i dag! Har vasket litt på kjøkkenet og badet, men måtte bare gi opp for eg var da slettes ikkje noe god! Tilfeldigvis oppdager eg at eg har GLEMT å ta morgenmedisinene mine! ER DET MULIG!?!?! Ikkje rart eg var dårlig! OMG! Fikk medisinen i meg
i 12 tiden (ALT for sent!) så eg er ikkje på riktig spor ennå, derfor skal eg sitte her å se litt på strikketøyet og strikke en maske i ny og ne 🙂


DibHassan skal på trening i dag også, men eg veeeet ikkje om eg orker å kjøre!! Han blir jo kjørt hjem så me slipper å hente, men det virker som et sykt tiltak bare det å gå til bilen!
Men men får nå se hvordan det utvikler seg.

KOS DEG OG HA EN
LUN OG GOD ETTERMIDDAG
OG KWELL

Go`klem fra ei Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #giveaway #vinner #bårevotter #strikkedesign #norskstrikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg