2 HELDIGE VINNERE – GRATULERER

Lunamon Design


Ok, da er det på tide å kåre 2 heldige vinnere som skal få hver sin
oppskrift av “Alaska Vottan” tilsendt 🙂 

*TROMMELVIRVEL*

 

 

TONE LIASJØ WANG
OG

SØLVI BIRGITTE WÆRNESS

Gratulerer så mye begge 2!
Ta å send en mail til Monica (Lunamon Design): [email protected]
Dere vil få tilsendt oppskriften som Pdf fil av henne 🙂

 

 


YES! Eg er straks klar for å “ta kwellen”! Eg har vært sååå fink i dag kan du tro!! JuHuuuu Fikk vaska ferdig badet OG rydda – IGJEN! + Eg fikk vasket begge gangene og vasket klær 🙂 Eg har vasket en del sånn single gensere som MÅ vaskene alene, det er et tiltak, men akk så herlig når det er gjort 🙂

Ali tok seg av kjøkkenet (som vanlig) nå er også VÅR-gardinene hengt opp, ble så lyst og koselig 🙂 BEGGE ungene har fått beskjed om å SHAINE rommene sine før de legger seg hehe Og hva skjer?? JOooo det drøyes i det lengste og eg regner med at DibHassan rydder det han MÅ på vei i senga hehe

Inni mellom har eg sett en del serie + eg har fått strikket ferdig alle Short Row så nå når eg tar opp strikketøyet etterpå skal eg dele av for ermene JuHuuu Da går det fort gitt!

Etterlyser fortsatt garn til denne genseren! La ut feil fargenummer tidligere, men hvis noen har Østlandsgarn Fargenummer 252 hadde eg blitt kjempeglad!!(Brunmelert)

Nå skal eg bare fikse litt ny kaffi og så er eg klar for kwellen skal du se 🙂
Er fortsatt ISkaldt ute, ja det har vært minus hele dagen og selvfølgelig måtte en idiot vaske bilen sin rett utenfor her sånn at hele plassen er belagt med speilblank IS og det er umulig å gå!
ER DET MULIG SPØR EG BARE!?!?! Kan jo UMULIG være bra for bilen!??

Jaja, da får me lade opp så godt me kan, lang uke ligger foran oss, men på FREDAG kl 14 starter VINTERFERIEN!! Woop Woop!

KOS DEG OG HA EN
MAGISK SØNDAGSKWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #giveaway #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer

Siste innlegg