KLASSISK STRIKK TIL GUTTA

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home og Linde Garn

Design av Justyna Lorkowska

 

Litt lekker guttestrikk er jo alltid kjekt å ha på lur 🙂 Herlige gensere til å være kledd både for barnehagen/skole og gjerne en bursdag 🙂 Strikkes i tynt Merino/ullgarn så dette blir i grunnen
ganske så delikat 🙂 Skal me si me tar en i hver farge??

Tips til garn som kan benyttes til begge genseren her er f.eks:

Superfine Baby Merino
Superfine Alpaca Merino
Baby Merino Linde Garn/ Nille
Tynn Ull Linde Garn/ Nille

 


 

MIGNON
Bildet over
Str 2 —> 10 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Justyna Lorkowska

 

DUNES
Str 12 mnd —> 10 år

 

 

 

 

 

* * * *

Åååå nå er eg så mett! Fiskeboller i hvit saus er jo aldri feil på en mandag 🙂 Ikkje bare det, men GODE (Egentlig hinsides!) nyheter er jo også alltid kjekt så me er litt sånn på en sky i dag!! Nå er det jo bare
å håpe at den gode “flow`en” varer en stund og at ting endelig er i gang med å snu??

Eneste rette å gjøre nå er å bruke denne gode energien på å STRIKKE! hehe Kommer liksom ikkje på noe annet akkurat nå bortsett fra at eg kunne tenkt meg en time på sofaen! Ja fiskeboller har av og til den evnen til å slå deg fullstendig ut! *ler*

Ellers ser det ut for at eg har NOK et samarbeid på trappene her på bloggen og nok en gang så krever eg i tilfellet at dette er noe som skal komme deg som leser til gode! Det er jo alltid kjekt å gi noe tilbake så da gjenstår det å se hva me kan bli enige om 🙂 Spennende tider gitt, en NY vår, eller??

Tja, da har eg en ca 3,5 t før eg skal svippe DibHassan ut på trening og SÅÅÅ er det dusj, kwell
og strikkings, men i kwell MÅ eg tidlig i seng og eg burde truffet på puta senest kl 23! Når eg har frisørtime kl 10 BØR eg stå opp senest 0600!!! GROTESKT! haha Men men, man må vel gjerne en gang i blant ofre litt for skjønnheten!? hihi Skal bli deilig å få litt oppfrisking 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei Spent og Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #patttern #strikkeoppskrift #guttestrikk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Nå fikk du meg SÅ nysgjerrig, eller spent kanskje. Ka kan få en heil familie til å havne på ei sky? Det har vi lyst å vite….kanskje vi får vite det en gang i alle fall??
      Hehe, ha en flott dag hos frisøren da.

Siste innlegg