EN HELDIG VINNER!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Sola skinner, det er 24 grader og mens lammesteika står å go`gjør seg skal eg ta å trekke en Vinner av den skjønne gaven over! Du får altså et EIKU Sjal som eg har strikket i Wollmeise +
en skjønn Sjalnål som du også kan kjøpe
HER hos Rito Garn&Hobby 🙂

 

 

Den heldige vinneren er……

 

....CARINA!

Gratulerer så mye!!
Send meg en mail med adressen din så skal eg få premien i posten 🙂 
[email protected]

Hvis vinneren ikkje har meldt seg innen mandag kveld trekker eg en ny vinner

Ble som sagt en tur ned på Tananger Dagene og jaggu meg var det VARMT! Når man går og står
og i kø blir det jo bare enda varmere!! Me sto å så på Oppvisningen som DibHassan var med på
og jammen er det mange flotte og flinke utøvere 🙂 Tiden fløy av sted og det ble kun et par snapper
og filmen under som eg tok 🙂 Det å filme når Dib går mønster gjør det enklere for han
å evn plukke vekk småfeil som har gjerne gjør.

 

YmF-V8gAoWE

Nå har me spist middag og det var VARMT med lammesteik kan du si! (Hadde en liten spisepause før eg fortsatt med innlegget) Vurderer liten en kwil på sofaen eller dusj nr 2 🙂 Ser ut for at det kommer tåke inn fra havet så da blir det sikkert litt svalere temperatur! *Puster Ut*

KOS DEG OG HA EN
LITT AVKJØLENDE KWELL!

Go`klem fra ei VARM Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikkeoppskrift #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #giveaway #vinner #ritohobbyno #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg