GIVE ME A HANDY MAN!

 

ENDELIG! Lysten til å kreere og lage noe til leiligheten er absolutt kommet til overflaten og nå er det ingen som står med pekefingeren og sier NEI! Joda, me kunne lage slike “løse” ting tidligere om me ville, men det er ikkje det samme som når det er VÅR leilighet 🙂 Ali har virkelig blomstret på dette område i helga og på søndag satte han i gang!

 

Han hadde en del material tilgjengelig, det var disse han vasket på søndag. Da var det bare å hente opp kappesaga og sette i gang! Fri fantasi og JALLA!

 

 

 

 

VIPS! Før eg visste ordet av det hadde me for søren et bord! YES!
Nå mangler det bare en sofa! 🙂

 

 

 

Mulig ikkje et typisk A4 bord, men eg syns det ble skikkelig stilig! Det er ikkje helt ferdig for her skal det pusses! Alle disse utstikkerene skal pusses skikkelig slik at hjørnene blir avrundet 🙂 MIN tanke er
å “beise” det eller no, vil ha det likt terrassegulvet! MEN, terrassegulvet er ikkje ferdig! Det skal beises
i en grå, svart gammelt uttrykk, vanskelig å forklare, men det blir skikkelig fint! Tenkte da at hvis møblene var like blir det ikkje så mye forskjellige farger der ute 🙂

 

Planen er at Ali skal også snekre en store vinkelsofa!
Dette kan bli skikkelig spennende! JuHuuu

 

 

 

Syns det ble riktig så koselig eg!

 

 


 

Mandag kwell ble det en herlig tur til Hafrsfjord og Møllebukta mens DibHassan var på trening 🙂
Det var extra deilig fordi Isbussen var åpnet for sesongen og da må me alltid ha en skikkelig
is med oss ut på berget 🙂 Skikkelig Nammy-Nammy 🙂 Ikkje ofte eg spiser is i grunnen,
men denne kan eg ofre meg for 🙂

 

 

 

“Sverd i Fjell” er absolutt like majestetisk som alltid og like yndet fotoobjekt hver år 🙂
Elsker denne plassen 🙂 

 

Er du i Stavanger i sommer, så ja, her må du bare ta turen! Da me satt her kom det et digert busslass med Italienske turister, ååå du hildrande du for et herlig leven det ble! Det skulle tas bilder
i alle vinkler og me fikk mye å smile av 🙂

 

 

 

 

 

Selv om det i grunnen var kwell var det utrolig mangen som badet og en hel haug med unger,
tenke de sovnet godt da de kom hjem 🙂

 

 

 

Sjekk! Innbydende farge på sjøen og når vannet holder 20 grader er det virkelig fristende! Ali var ute
å vasset meste parten av tiden og han angret på at han ikkje hadde med badebukse og håndklede! Jaja, det får bli neste gang tenker eg 🙂

* * * *

Dette var da mandagen…Gårsdagen ble en helt annen! Du snakker meg om å våknet med et vanvittig brakende og dundrende hodet, du kan trygt si at migrene hadde slått til! Det verste med migrene på denne tiden av året er at det er dårlig med rom som er svalende! Takk og pris at eg ikkje fikk det forrige uka da det var 30 gr!! Byttet på å ligge på vårt og Amira sitt rom, alt etter hvor sola sto! Første gang eg sto opp bortsett fra når eg hang rundt doskåla var halv 2 i natt, da første følte eg at det var på bedringen. Drakk litt vann og spiste 1 Mariekjeks før eg la meg igjen. Fant ikkje roen da alle putene føltes som hard stein! Dvs at hodet på langt nær var noe bra, men eg har da sovnet til slutt og våknet halv 6! Følte meg fullstendig svimeslått og helt ute av drift! Fikk nå laget meg kaffi og i 7 tiden følte eg at hodet roet seg helt så dagen blir nok bare bedre og bedre 🙂 Eg unner ikkje min verste fiende migrene en gang!! Gi meg vondt i hodet ja, da er det 2 Paracet og en halvtime på sofaen,
men migrene!!! SHIT ass!

Det ser da ut som dagen blir fin ute! I tastende stund er det masse sol på terrassen, men kun 12 gr
i skyggen – heldigvis skal det opp til ca 21 så dette blir bra etter hvert 🙂 Ingen arbeidsfolk viste seg her
i går så Ali gikk her å ventet og ventet, har nå sendt en melding med spørsmål om hvor hekkan de ble av!?!? Greit at noe kan komme i veien, men gi beskjed i allefall sier nå eg!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG!

Go`klem fra ei Mørbanket Vibbedille 🙂
#homemade #hobbysnekker #migrene #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Savnet deg i går, tenkte det var migrenen som hadde slått til.Ikke greit.God bedring.
      Og bordet til Ali,syns det var lekkert.
      Ha en fin dag.

    2. Bordet er ikkje A 4, men du så artigt. Skynd dere å beis det før regnet kommer. Er visst mer utrykt om noen dager.
      Migrene er noe grusomme greier, bra det gikk fort over. Ha en fin ettermiddag og kveld.

    3. Så flink mann du har, skikkelig kult bord. Stilig med hjemmelaget ❤️. Så flink er ikke min mann 😅. God bedring, jeg sliter også med migrene, så jeg føler med deg. Ha en fin strikkekveld 🙋

Siste innlegg