NYTT GARN BETYR NYTT PROSJEKT!!

Reklame | House of Yarn

 

På en skala fra 1 til 10, hvor deilig er det vel ikkje med 1,5 kg hjem i posten?? Eg vil si minst 12!!! Aaaaa såååå DEILIG!!! Å du? GJETT om eg skal KOoOSE meg!??! Haha

 

Som vanlig har eg fått en IDÈ og den bare må settes ut i live så her gjelder det å få fart på DENNE
og ferdigstille DENNE så er eg klar! Klar for å kaste meg ut på nye eventyr og håpe at det går bra *ler*

 

 

 

For ganske mangen år siden strikket eg noe til DibHassan i garnet Falk og det minnes eg som utrolig deilig så nå håper eg at eg husket riktig hehe Valget falt nemligen på dette ganet og eg gleder meg vilt! Ble lite farger denne gangen hehe Men til gjengjeld skal eg KOSE meg med gråfarger + svart og hvitt, Jepp, dette kommer til å bli stilig!! Eg skal bruke samme fremgangsmåten som eg brukte på DENNE bare det blir et annet design 🙂 Kanskje eg bruker litt mer Humor denne gangen?? Tja, hvem vet hvilket humør eg er i når eg skal tegne designet MoHaaa Jepp, alle står og faller på dagsfomen kan du si 🙂

Ja og du?
Garnet Falk
kan du helt enkelt klikke hjem til deg selv HER 🙂
Uten noen form for mikkmakk!

 

 

* * * *

Nåååå er i allefall eg veldig klar for kamp! Verre er det med Ali som male som en gal for å bli ferdig med strøk 2 i taket FØR kampen starter kl 16! Åååå det kommer til å bli helt ellevilt! Ja ikkje bare på banen og tv, men garantert også her i sofakroken!! haha Kjenner Ali så alt for godt hehe

Min plan er å felle av erm nr 2 i løpet av kampen!

HEIA BRASIL!!

KOS DEG OG NYT
EN VARM ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #yarn #garn #falkgarn #dalegarn #houseofyarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg