WOW! -JUST SAYING!!

Design av Debra Gerhard

 

Se og NYT sier eg bare! Måtte nesten gni meg litt i augo her eg sitter for fy søren dette var flott!!
Tar lett et par stykker tenker eg 🙂 Skulle eg ha strikket dette ja DA hadde eg slitt med fargevalgene!
For noen magiske farger, eller sammensetning er vel mer riktig!! Se bare
HER på alle de deilige valgene du har om du velger orginalgarnet 🙂 Oh My sier eg bare 🙂 Rett og slett vakkert!!

 

Det er 6 eller 7 nøster i hvert Gradient Set og hvert sett er jo en drøøøømmmmm 🙂
Hvert nøste er på 38 gram og 121 meter + det er deilig Merino Superwash 🙂

 

 

 

Design av Debra Gerhard

 

 

GRADIENTS A DEUX
Bildene over

 

Det er 25% på oppskriften frem til 31.juli – Du trenger ingen Rabattkode

* * * *

I går kwell la Ali planen klar for dagen i dag: RYDDING!! Jadda, det er tydeligvis DET me skal gjøre
i dag, så da er det jo nesten bare å få i seg et par kopper kaffi rimelig kjapt før eg brette opp ermene!
I den delen av gangen han malte i går har me et såkalt Linskap, inni der henger det ørten hundre strøkne skjorter til Ali, men OPP PÅ det skal eg si det var….ROT, nesten til taket!! Det har blitt et sted hvor man dytter fra oss det me har i hendene når man går forbi…Ja hvis du ikkje aner hvor du skal legge det! HATER slike plassen…Kjøleskapet og ble en sånn ting, heldigvis har Ali allerede ryddet der!
 

Opp på det skapet var det alt fra 2 esker med Juletrekuler, Krumkakejern, en BÆREPOSE med vaskesvamper fra eBay, Nyttårspynt, poser med ballonger, klehengere, kakeformer, Ubrukte (gamle) fotoalbumer, t.o.m noen sokker og gudene må vite HVA som ligger i den haugen ute i gangen!
“Skrekkblandet angst” haha 
Så ja, det er litt å ta tak i vil eg tro! Det er som er veldig greit er at Ali er veldig flink å holdet rommet han maler ryddig og får lister og alle ting på plass igjen med en gang det er tørt, men ROTET som løse deler/inventar det samler han altså i en haug! Da må me sortere og KASTE! Tror i grunnen det rette i denne situasjonen er å bare kaste…Ikkje noe å dvele over en gang…No No No!!

Det neste som står på malerlisten er dørene i gangen, nå er det 5 dører igjen så det er litt jobb, der etter skal taket på badet males. HEDLIGVIS er badet fliselagt over alt! Gråsvart gulv og hvite fliser på veggen, helt prima og lett å style med den/de fargene me vil. Etter dette så står stua, altså skrekkens rom for tur! Stua er stor og taket står foran Ali som et MARERITT sier han! Men før han kan starte skal det komme arbeidsfolk og skifte veggplatene på 1,5 vegg pga vannlekkasjen me hadde for en tid tilbake. Det er Sameiet og tidligere utleier som skal ordne det siden det er en forsikringssak da vannet har kommet pga elendige terrassebeslag på leiligheten over oss. Burde vært fikset for flere ÅÅÅÅR siden, men det er ikkje alltid enkelt å nå frem med det budskapet man har! Skulle jo tro at; “Det renner vann nedover stueveggen vår” var klar nok beskjed haha Jaja, nå blir det i allefall fikset! Det er allerede fikset i selve taket og i ytterveggen så da gjenstår gipsveggene inne. De må bort! Når det er gjort kan me begynne
å male stua og eg HÅPER det blir nå i sommer. I kontrakten vår står det at ALT skal være utbedret inne
3 mnd fra da me signerte avtalen som var 28/5 så da har de ca 1,5 mnd på seg… Foreløpig avtale med malerene er at de kommer neste uke og maler kledningen 🙂 Krysser fingrene 🙂

Vel vel, nå har eg jobbet meg gjennom 1 kopp kaffi så eg får fylle på den neste og etter
hvert få fart på legemet mitt og komme i gang 🙂 Får starte med en maskin med klær tenker eg.

 

KOS DEG OG HA EN
KREATIV OG LITT SPRØ DAG!

Go`klem fra ei Vibbedille som IKKJE er i ryddemodus! 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #shawl #strikkeblogg #gradientsset #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørsestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg