EG GA OPP…

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn

 

Noen ganger tar bare perfeksjonisten i meg helt overhånd og resultatet blir ofte slik som dette….
Snakk om RETUR!! Selv om mønsteret så absolutt var fint når eg strikket det i Kauni var det likevel “noe” som eg ikkje helt så som irriterte meg og da er det bare å gjør kort prosess! Det er ganske mye arbeid
å rekke opp når man strikker i denne teknikken, spesielt om noen av trådene er festet
underveis så saksa ble flittig tatt i bruk 🙂

 

 

 

Nå er eg tilbake her! Har allerede sendt bestilling på de rosafargene som var i FALK GARNET fra Dale så eg må bare smøre meg med tålmodighet 🙂 I mens får eg bare…

 

 

 

…fortsette på Lotus Gensere og gjøre et forsøk på å få med meg Finalen i fotball!
Jubelen sto i taket her i heimen nå når Kroatia skåret! JuHuuuuu

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT SØNDAG KWELL

 

 

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #intarsia #grafiskglobelin #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg