LEKKER TUNIKA

Design av Pelykh Natalie

 

Jøss! Lenge siden eg har sett en så lekker tunika!! Den er strikket Lingarn så dette blir en luftig og herlig tunika 🙂 Oppskriften består både av diagram og skriftlig del 🙂 Benytter du muligheten nå så får du også 15% på oppskriften frem til 21.juli med rabattkode; Linaria

Kunne virkelig tenkt meg denne, meeen muligens eg hadde strikket den i Merino 🙂
Hadde eg derimot funnet det “Rette” Lingarnet så hadde eg nok prøvd meg. Line Garnet til Sandnes som KUN inneholder 14% Lin er IKKJE Lingarn i mitt hode hehe Tror nok eg ville testet ut DETTE GARNET, har hørt mye bra om det 🙂 Ikkje minst er det i mangen skjønne farger 🙂

 

 

 

Design av Pelykh Natalie

 

 

LINARIA
Bildene over
Str 12 mnd og heeelt opp til 50″ i voksenstørrelse
Dvs opp til 127 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Nå males det i alle bauer og kanter her i heimen! Skikkelig trivelige malere 🙂 Holder de dette tempoet vil eg tro de er ferdig i løpet av et par dager 🙂 Lover godt det 🙂 Ser veldig fint ut så langt 🙂

Merkelig altså, når eg sto opp litt over 7 i morges var eg så kwitt og kjapp etter KUN 4,5 t på øyet, ja eg fikk jo t.o.m hengt ut en svær maskin med klær, var på posten å sendte en pakken og innom Rema, men nååå?? Sliter med å holde gluggene åpne og nå kan eg ikkje kwile!! Sovner eg nå så sover eg til kwellen! Kameraten til DibHassan kommer med båten kl 16.30 DVS MIDT i et vanvittig trafikkkaos!! Det er helt sprøtt mangen ganger så derfor må me kjøre tidlig for å være der i tide. Blir vel å STÅ i kø nesten hele veien hjem igjen!! Tror nok eg må slenge meg på sofaen en time eller 2 etter det 🙂

Har ikkje strikket en eneste maske i dag, eg var så sikker på (Eller håpte) at postbudet var kjappe i dag, men nei….intet garn i posten…Pu-Hu….Hehe…Jaja, men det betyr at det kommer i morgen og DA skal eg KUN sitte å strikke og strikke og intet annet!! Skal rigge meg til her med hørselsvern tenker eg,
logge meg av omverden og bare KOoOSE meg, jepp, det er det eg skal 🙂 Sann mine ord! hihi

Men nå er Dib ferdig å spise så eg får inspisere rommet hans og få sengetøyet på plass!
Me får talast!

KOS DEG OG FORTSETT
Å NYT DENNE HERLIGE DAGEN

Go`klem fra ei meget trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg