EN STILFULL HØST I VENTE

Design av Norah Gaughan

 

Det må eg si. til høsten kan du virkelig være stilfull i strikkeveien. Sjekk den lekre over her da!!
ÅÅåå for ikkje å snakke om fargen! WOW! Det Yoke mønsteret er jo berre lækkert! SÅ sirlig
og krystallklart + en Utrolig lekker Turtle Neck, jepp, denne blir virkelig lun og deilig under jakken
og halsen blir jo synlig lekker og kommer godt til sin rett 🙂

 

 

YOKED PULLOVER
Bildet Over
Linken over er til VOUGE Knitting,
Magasinet som oppskriften står i, er Høst Nummeret til Vouge Knitting 2018
Orginalgarnet kan du kjøpe
HER!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Design av Linda Marveng

Sier det bare!!! Ahaaa for en Go`Bit” Eller hva?? Det er Linda Marveng som har designet dette fantastiske stykket av en kjole! Dessverre så må du smøre deg med litt tålmodighet for Go`biten kommer først i oktober ca, men som det heter så flott; Det som venter på noe godt, venter ei forgjeves!
Passer jo fint for da kan eg jo “jobbe” litt med min egen bulk på magen 🙂

* * * *

Bortsett fra å ha tømt oppvaskmaskinen i håp om at det som ungene har parkert i vasken skal vandre inn i maskinen har eg stort sett strikket og koset meg 🙂 Har ingen planer om gjør noe annet ut over kwellen heller, skal bare ta det helt piano er planen 🙂

 

 

Da eg sto opp i 10 tiden var allerede Ali her, og her ble han til nærmere kl 17! Han har skiftet ferdig bremseskiver og klosser på Amira sin bil. Da hun var på EU-Kontroll fikk hun prikk på de, hun spurte hva verkstedet skulle ha for å skifte alle 4, Joooo da, den nette sum av 9.000!! Det er sykt dyrt!

Men men, her bestilte de alt de trengte fra tyskland og når Ali gjør hele jobber kommer det på UNDER 2.000! Easy Choice!! Takk og pris for AltMulig-Mannen <3 

 

 

 

Eg hadde meg noen små strikkepauser hvor eg vannet og nøt terrassen litt! Nå er det jo skjønt å bare vandre der ute, er liksom ikkje bare en oppbevaringsplass av gamle blomsterkrukker lengre!! Merkelig…Hver gang eg er der ute må eg bygge disse SteinNutene mine opp igjen…Hmmm…ikkje blåser det nok til å rive de ned heller…? Hmm Eg trooor det er Ali som river de eg! Første gang eg bygget de sa han at der er jo dumt og at de må ligge fint hehe HÆ?? Nei, over hodet ikkje, alle med steinbed,
MÅ jo ha en SteinNut! Dessuten er det kjekt å se hvor høy man får de og hvor lenge de
står uten at noen dytter de ned hehe

Vel, nå er det på tide å plukke opp strikketøyet igjen 🙂

KOS DEG OG HA
EN SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #fallfashion #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Veldig lekker genser. Både mønster og farge
      Råtøff kjole. Sikkert fin kort , som genser også

Siste innlegg