EG!? PODCAST???

 

OMG! Tro om det hadde vært noe for meg!? For deg?? Har fått spørsmålet mangen ganger, ja senest i dag ble eg spurt om akkurat det samme igjen og eg har i ganske lange tider TENKT på det, men aldri gjort noe med det…Eller, i fjor var det vel, så laget eg noen ganske enkle Vlog da, ikkje noe spesielt, det var i grunnen bare for å prøve og eg SER veldig tydelig at eg må løse noen tekniske kromspring før eg kan starte med å bli bittelitt fornøyd 🙂

Etter at spørsmålet poppet opp i dag satte eg meg ned for å søke litt på dette, ja prøve å finne ut HVA eg evn måtte trenger for å i det hele tatt sette i gang! Noen steder fikk eg inntrykk av at det var skikkelig kompliserte saker, ja det var jo nesten så eg bare ga opp med èn gang! Men etter hvert som eg leste så er det jo ganske MANGEN muligheter både til hvordan man kan gjøre det og ikkje minst til hvilket og hvor mye utstyr man trenger.

Vel, nå har eg jo en flunkende ny Pc som er meget bra og skårer høyt på det aller mest + eg har den siste nye mobilen til Huawei som tar magisk bildet og flotte filmer. Ut i fra hva eg leste så er eg jo allerede godt på vei med hva eg trenger!! Selve Podcasten kan publiserer via YouTube og det er allerede i boks for eg har hatt Kanal der som sagt i over 1 år 🙂 Du finner den HER!

 

 

 

Her for en stund siden fikset Amira bordstativ til meg så da er også DET i boks! DibHassan har en knakende STILIG og meget bra mikrofon (Hvis det skulle være nødvendig) Han har en sånn stilig en som ser ut som en sånn gammeldags studiomikrofon! KULT! Den kunnskapen det skorter på er det å f.eks redigere en film!?!?! Hmm det er noe eg aldri har gjort før?? Tips?? Tenker på dette med å legge på tekst på en fin måte, eller, det viktigste er vel HVOR bør eg redigere den?? Forslag?? Tror eg får ta ungene for meg og få de til å sette meg i gang! Vil tro at de har litt mer kunnskaper på det området, er jo lov å håpe 🙂

HVA eg i tilfellet ville hatt en Podcast om er jo selvfølgelig hobbyen min, eller LIVET mitt som egenlig omhandler Garn og Strikking HELE døgnet 24/7!! Eg er glad i å skrive og eg elsker å skravle hvis bare det man snakker om er gøy og interessant! Hva er vel mer gøy enn strikking, hekling og andre hobbyrelaterte ting man kan KOSE seg med dagen lang?? Eg bare spør!??

 

 

 

Så da får eg vel spørre deg da;
Hadde dette vært noe tror du??
Noe du tror du hadde sett på og blitt med på?

Bortsett fra her på bloggen så finner du meg altså på Instagram (@vibbedille) På Snapchat (#vibbedille) Har egen Facebooksiden i forhold til bloggen min, den finner du HER og til slutt har eg jo en egen strikkegruppe på Facebook, den kan du melde deg inn i HER! Følg meg der det passer BEST for deg! Hadde vært veldig kjekt å utvidet omgangskretsen min enda mer,
det er plass til alle som vil 🙂

 

Nå skal eg bare stille og rolig NYTE Me-Time`en som eg PLUTSELIG fikk da Ali stakk en tur under dyna, eller, det var tydeligvis varmt for han lå ved siden av dyna da eg var inne å hentet rene koseklær! haha Retsen av kwellen blir det Flamingo`en og meg! Amira er hos en venninne
og Dib er på vei hjem 🙂

 

 

 

Se her du! Det nærmer seg 2 lange bein nå!! Det går ikkje like fort å strikke dette som f.eks ensfarget, men det er skikkelig GØY!

KOS DEG OG HA EN
SUPER HERLIG KWELL!

Go`klem fra ei Glad Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #podcast #vlog #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

10 kommentarer
    1. Jeg er hverken på Facebook eller på Snapchat, men jeg følger bloggen din fast. Hadde garantert fulgt med på evt podcast også. 🙂
      Flamingojakken blir knalltøff!
      Ha en fin strikkekveld! 🙂

    2. Jeg hadde så absolutt fulgt med 🙂 Tenk som Pippi; “Det har jeg aldri gjort før så det klarer jeg helt sikkert.”

    3. Ble så glad da jeg leste dette innlegget :)) Såklart klarer du dette og jeg er helt sikker på at du får mange seere <3

    4. det synes jeg du skal gjøre, jeg hadde fulgt med 😉 så mye og ofte som jeg har lest bloggen din, møtt deg på div strikketreff, føler jeg nesten at jeg kjenner deg litt …og har mange ganger tenkt å bare stikke innom deg når jeg kjører forbi-…men jeg gjør jo ikke det , kommer jo på at jeg egentlig ikke kjenner deg i det hele tatt 🙂 🙂

    5. Hadde helt klart fulgt med på podcast, det kan jeg jo se på mens jeg strikker. Leser mindre og mindre blogger egentlig, for da må jeg jo legge fra meg strikkinga… Derfor min blogg oppdateres bare sporadisk for tiden… Men prøver å få med meg din blogg, du inspirerer i stor grad.
      Flamingoen blir råflott!

Siste innlegg