DET FINNES KUN ÈN TOPPBLOGGER

Screenshot fra Tv2Nyheten/Underholdning

Kjære Sophie Elise!

Det du gjorde i går var så vanvittig kraftfult at eg fikk frysninger og tårene trillet! DETTE er noe av det sterkeste eg har sett og ikkje bare har du en stor og viktig stemme, men det du klarer å formidle når du danser er enestående! Har siden i går sett dansen din flere ganger og det er så vanvittig bra og eg håper det sitter mangen troll og gremmer seg over egen oppførsel for det er bare du som har ei stjerne i mi bok!

Eg er ikkje en ung jente som forguder deg, men eg er voksen og eg har i årenes løp fått ganske mye respekt for deg, eg velger nemlig å se forbi det eg ikkje liker så godt og heller fokusere på det som er bra med deg-som til gjengjeld er veldig bra! Om du ikkje kommer til å blogge evig er eg overbevist om at DU kommer til å gjøre deg bemerket på så mangen flere områder og eg GLEDER meg til å følge deg hvor enn du måtte velge å bruke kraften din! Dette blir spennende!

Eg håper du snart er i “Mål” og at du klarer å se deg selv slik mangen av oss andre ser deg, du beviser nå i allefall gang på gang at du er ei flott, vakker og sterk ung dame som sitter inne med en makt som virkelig kan gi deg mulighetene til å komme akkurat dit du selv ønsker.

Eg ønsker deg av hele mitt hjerte alt godt og at du ikkje bare finner lykken, men at du også er lykkelig på veien for det fortjener du virkelig 🙂 Stå på og ALDRI gi deg <3

Go`klem fra Vibbedille 🙂

 


Til deg som
(ennå) ikkje “Kjenner” Sophie Elise så er i grunnen
bloggen hennes verdt et besøk, stikk innom en gang i ny og ned HER, men det aller viktigste; Se gårsdagens Kraftfulle dans HER!

 


#nettmobbing #nettroll #makt #sterkstemme #storstemme #formidling #skalvidanse #tv2 #norgesstørsteblogger #enviktigstemme
#toppblogger #envakkerperson #personlighet

4 kommentarer
    1. Jeg er helt enig i at SE var den beste danseren på SVD i går 🙂
      Jeg har forøvrig to andre favoritter og SE er ikke en av dem.
      Hilsen synskepeggy.

    2. Jeg er absolutt helt enig med deg 🙂 Sophie Elise fremstod som ærlig og personlig i dansen sin i går, og hun har vokst kjempemasse som blogger!
      Jeg tar av meg hatten for den kjempeflotte bloggeren! Når jeg begynner å gråte når jeg ser en dans. Det er første gangen, og da har hun nådd inn til meg <3 🙂 Hvis hun hadde stått foran meg nå, hadde jeg gitt henne en stor klem bare for å si at hun har mange som støtter henne, og at vi er mange som ser hvor god den flotte jenta er <3 🙂
      Kjempebra skrevet 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Jeg syntes hun har vokst, og det gjør at jeg gladelig leste boken hennes, og er fast leser av bloggen hennes. Hun er en ekte gjennomførbar god blogger, og har gjort bloggen sin fra en typisk rosa blogger til å bli en meningfull blogger, som bryr seg om mer enn bare sminke og seg selv men har gode mening blogginnlegg. Jeg er snart 44 år men ser opp til SE fordi hun er den hun er.

    4. S.E var helt fantastisk. Jeg syntes Aleksander Setersdøl & Morten Hegseth sine dedikasjoner til henholdsvis kjæresten, Martine Lunde & ektemannen var aldeles nydelige også, jeg da.. ❤

Siste innlegg