GØY MED FARGER

Reklame | House Of Yarn

 Selv om det i grunnen har vært en sløv dag (TankeKaos!) har eg nå fått gjort ganske mye, syns eg selv i allefall 🙂 Bortsett fra litt huslige syssler har eg fått lekt ganske mye med farger –
ting og tang nærmer seg ferdig, det popper likevel opp nye ideèr,
men i kwell lurer eg på å ta en pause og heller…

 


…fortsette på litt ermstrikk? Får se hva lysten sier når eg setter meg ned for kwellen 🙂 Uansett hva eg strikker på så er det jo alltid noe å ha dårlig samvittighet for, ikkje sant? Da eg satt her i dag kom eg jo på FanaJakken min!?!? Husker du
DENNE? Eg har kommet lenger enn bildene tilsier for eg er ferdig med begge ermene og holder på med en lomme så dette er….hva skal eg si?? Et plutselig akutt behov for et nytt prosjekt og der ligger den vettu…
Har tenkt mye på den de siste dagene…Så hvem vet??

 

Har fått noen spørsmål om denne kanten eg har i hver side på jakken. Her har eg bare tatt å 2 masker løst av og over på høyre pinne for så å strikke de vrang på vrangsiden. For at disse maskene skal vise godt må du nesten strikke rillestrikk på resten av prosjektet

 

 

Designet av Thea Eschliman

Her har du virkelig mulighet til å prøve deg frem med masse farger, ikkje minst kan du teste ut forskjellige kontraster eller hva du vil! Da eg fant disse for mangen år siden ble eg hektet og strikket en hel haug, men eg har ingen igjen til meg selv og når behovet for votter dukker opp tenker eg alltid på disse! Kan anbefale de! ENKLE å strikke!

GREAT WEEKEND
Bildet over
Gratis strikkeoppskrift

Foto; Vibbedille

Her er 2 av parene eg strikket og eg brukte mye av Viking sitt garn 🙂 Angrer på at eg aldri beholdt noen selv, men men det er jo bare en ting å gjøre med det!
Eller hva? Super gaver, det er det i allefall!!

Nå er eg i grunnen klar for kwellen, hvilket strikketøy som kommer opp i fanget vet eg ikkje ennå, får vurdere det litt til tror eg….Tar meg en kopp kaffi i allefall 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN FIN KWELL

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #farger #color #pattern #freepattern #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #

0 kommentarer

Siste innlegg