SELVKONTROLL, SA DU??

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn

Vel, selvkontroll er noe eg har hatt lite av i min ganske lange strikkekarriere…Dvs at eg har strikket på akkurat det eg har følt for og startet på hva eg ville og NÅR eg ville, MEN, på de siste prosjektene har eg faktisk klart å strikke plagget ferdig fra A til Å før eg startet på noe nytt, ergo har eg nå flere nye gensere og jakker så langt i år! JuHuuu Helt til i dag…Eg ble ferdig med de “Tjukke” prosjektene som eg har styrt med den siste uka og planen var
å gå fluksens tilbake til Flamingoen…

 

Eg mener, kem kan la noe så lekkert og delikat bare “gå forbi”…? Måtte bare dra inn årene og gi meg over rett og slett! Det var en vanvittig herlig drøm å komme seg ned fra pinne 8 til 2,5! <3 

 

Dro frem noen av de skamdeilige Alpakka Forte nøstene eg hadde på ei av hyllene! Ahaa eg elsker jo alpakkagarn, men dette!?? Finnes ikkje noe som er mykere! Eller, kanskje angora…? Anyway, sjekk de deilige fargene da! Her snakker me deilig høst, ja de står jo
i stil med trærene nå om dagen!

 

Dette var så deilig å strikke på at eg tror bare eg fortsetter utover kwellen, trenger nemlig 25 cm! Etterpå skal sokken strikkes ut i fra denne blondekanten, spennende måte å strikke sokker på!
Eg har nå i allefall aldri gjort det på denne måten før 🙂

 

Det er disse lekre som ENDELIG har kommet på pinnene! Har hatt de på ØnskeLista lenge kan du si, i allefall helt fra i vår! Oppskriften på “Juliana Sokkene” er både gratis OG norsk, JEPP, du kan laste den ned akkurat HER! Kjør på sier eg bare 🙂 Hvis du ønsker å shoppe Alpakka Forte på nett, ja så kan du gjøre det HER 🙂 Høstens nye farger kan du ser HER! 🙂

* * * *

Ok, NÅ er i allefall Høstferien virkelig i gang! Bare se her:

Åja, det er en HERLIG årstid <3
Amira er i hus og DibHassan er straks på vei så da er det bare å låse døra og innta roen 🙂
Ali er som vanlig i sving på kjøkkenet for å lage litt matkos 🙂

KOS DEG DU OGSÅ
OG HA EN SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille i feriemodus 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #dalegarn #julianasokker #houseofyarn

1 kommentar

Siste innlegg